Siirry suoraan sisältöön
S-mobiilin pankkipalvelut, verkkopankki ja S-mobiilin tunnistaminen ovat poissa käytöstä keskiviikon ja torstain välisenä yönä kello 23.00–7.00. Pahoittelemme katkosta palveluiden käytössä.

Chat-asiakaspalvelu auttaa nyt myös verkkopankissa

12.6.2020

Huomio!

Tämä tiedote on julkaistu vuonna 2020. Ajantasaiset tiedot chat-asiakaspalvelusta löydät Asiakaspalvelu-sivulta.

S-Pankin verkkopankissa testataan chat-palvelua, jossa voi kysyä neuvoja laina-asioihin. Chat-asiakaspalvelija auttaa verkkopankin lainaosiossa.

S-Pankki pilotoi chat-asiakaspalvelua verkkopankissa. Chat-ikkuna on näkyvissä verkkopankin lainaosiossa aina, kun chat-asiakaspalvelija on paikalla. Asiakaspalvelijalta voi kysyä apua esimerkiksi lainan hakemiseen liittyvissä kysymyksissä.

Verkkopankin chat-palvelua on toivottu S-Pankin asiakkaiden keskuudessa. Pilotin tarkoituksena on selvittää asiakkaiden kiinnostusta uuteen palveluun sekä auttaa ja opastaa asiakkaita asioimiseen liittyvissä kysymyksissä. Myöhemmin chat on tarkoitus ottaa käyttöön myös verkkopankin muissa osioissa.