S-pankkilaiset jakavat hyvää joulumieltä lapsille ja nuorille

10.12.2019

S-Pankki ja S-ryhmä osallistuvat jälleen Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry:n hyväntekeväisyyskampanjaan. Kampanjalla autamme vähävaraisten perheiden lapsia ja nuoria hankkimalla heille lahjoja, joihin perheillä ei muuten olisi varaa.

Hopen keräämät joululahjatoiveet on ripustettu Helsingin Vallilassa sijaitsevaan S-ryhmän pääkonttoriin pystytetyn joulukuusen oksille. Värikkäissä korteissa toivotaan muun muassa leluja, pelejä, vaatteita, lahjakortteja, leffalippuja ja herkkuja. Kuka tahansa työntekijä tai pääkonttorilla vierailija voi poimia kuusesta mieleisensä lahjatoivekortin, hankkia toivotun lahjan ja palauttaa sen vastaanottoon viimeistään 12.12.2019.

Apua kaivataan ympäri vuoden

Hope toimii vapaaehtoisvoimin yhdessä yhteiseksi hyväksi. Yhdistyksen tavoitteena on tarjota lapsille Suomessa tasa-arvoisemmat mahdollisuudet hyvään arkeen. Hope jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille konkreettisia vaate- ja tavaralahjoituksia, sekä lapsille ja nuorille harrastustukea ja vapaa-ajan elämyksiä. Hopen toimintaa voi tukea lahjoittamalla omaa aikaa, rahaa tai hyväkuntoisia, puhtaita ja omalle perheellesi tarpeettomaksi käyneitä lastenvaatteita, tavaroita ja leluja.

Lue lisää mahdollisuudesta tukea Hope-yhdistyksen toimintaa

Lue lisää Hope-yhdistyksen toiminnasta

Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry

Vuonna 2009 perustettu Hope ry on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton järjestö, joka toimii 20 paikallistoimijan välityksellä eri puolilla Suomea. Yhdistyksen tavoitteena on antaa suomalaisille lapsille tasa-arvoisemmat mahdollisuudet hyvään arkeen. Hope jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille konkreettisia tavaralahjoituksia, sekä lapsille ja nuorille harrastustukea ja vapaa-ajan elämyksiä.