"Suhtaudumme pankkisalaisuuteen erittäin vakavasti ja olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta. Kaikille tiedossamme oleville asiakkaille, joita häiriö kosketti, lähetetään viesti verkkopankissa ja heitä tavoitellaan puhelimitse. Olemme myös aloittaneet keskustelut tapahtuneesta viranomaisten kanssa", kertoo S-Pankin digitaalisesta kehityksestä vastaava johtaja Carl-Edvard Holmberg.
S-mobiili on otettu toistaiseksi pois käytöstä ja ilmoitamme heti, kun se on jälleen käytettävissä.
Muut pankkipalvelumme, kuten kortit ja verkkopankki, toimivat normaaliin tapaan. Verkkopankkia voi käyttää tunnuslukutaulukolla normaalisti. Jos sinulla ei ole enää tunnuslukutaulukkoa tallessa, saat sen maksutta asiakaspalvelupisteestämme häiriön aikana. Suurin osa asiakaspalvelupisteistä on auki arkisin klo 20 asti. Sinua lähinnä olevan asiakaspalvelupisteen sijainnin ja aukioloajat löydät toimipaikkahaustamme.
Pahoittelemme ylimääräistä vaivaa ja kiitämme kärsivällisyydestä.