Siirry suoraan sisältöön

S-mobiilin pankkiosiossa häiriöitä

8.4.2019

S-mobiilin pankkiosion toiminnassa esiintyy häiriöitä, jonka takia sovelluksessa näkyy virheellisiä tietoja. Tietojärjestelmien toimintaan liittynyt häiriö on aiheuttanut sen, että rajattu joukko S-mobiilin käyttäjiä on nähnyt sovelluksessaan tilapäisesti toisen pankkiasiakkaan tietoja. Häiriö rajautuu pankkitietojen näkymiseen. S-mobiili on toistaiseksi pois käytöstä.

"Suhtaudumme pankkisalaisuuteen erittäin vakavasti ja olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta. Kaikille tiedossamme oleville asiakkaille, joita häiriö kosketti, lähetetään viesti verkkopankissa ja heitä tavoitellaan puhelimitse. Olemme myös aloittaneet keskustelut tapahtuneesta viranomaisten kanssa", kertoo S-Pankin digitaalisesta kehityksestä vastaava johtaja Carl-Edvard Holmberg.

S-mobiili on otettu toistaiseksi pois käytöstä ja ilmoitamme heti, kun se on jälleen käytettävissä.

Muut pankkipalvelumme, kuten kortit ja verkkopankki, toimivat normaaliin tapaan. Verkkopankkia voi käyttää tunnuslukutaulukolla normaalisti. Jos sinulla ei ole enää tunnuslukutaulukkoa tallessa, saat sen maksutta asiakaspalvelupisteestämme häiriön aikana. Suurin osa asiakaspalvelupisteistä on auki arkisin klo 20 asti. Sinua lähinnä olevan asiakaspalvelupisteen sijainnin ja aukioloajat löydät toimipaikkahaustamme

Pahoittelemme ylimääräistä vaivaa ja kiitämme kärsivällisyydestä.