Afarak Group Oyj:n ostotarjous

14.6.2019

Afarak Group Oyj tarjoutuu hankkimaan omia osakkeitaan vapaaehtoisella julkisella ostotarjouksella, joka on suunnattu kaikille osakkeenomistajille. Ostotarjous koskee yhteensä enintään 26 000 000 yhtiön osaketta, joka vastaa noin 9,9% yhtiön osakkeiden kokonaismäärästä. Yhtiö omistaa tällä hetkellä 1 887 484 omaa osaketta.

Tarjottava käteisvastike on 1,015 euroa jokaisesta Afarak Group Oyj:n osakkeesta, jonka osalta ostotarjous on pätevästi hyväksytty.

Ostotarjouksen hyväksymisaika alkaa 10.6.2019 ja päättyy 1.7.2019 klo 16.00, ellei tarjousaikaa jatketa.

United Bankers Oy toimii ostotarjouksen järjestäjänä ja he hoitavat ostotarjoukseen liittyvien hyväksyntöjen käsittelyn. S-Pankki ei ota vastaan tai käsittele toimeksiantoja. Ostotarjoukseen liittyvissä kysymyksissä sinua palvelee UB Securities Oy;n asiakaspalvelu, puh. +358 9 25 380 362 (ppm) klo 9-15 välisenä aikana ja tender@unitedbankers.fi.

Asiakaskirje