S-Pankin Asiakaspalvelu menestyi jälleen Asiakkaan Ääni -tutkimuksessa

20.4.2017

Asiakkaat ovat valinneet S-Pankin Asiakaspalvelun neljänneksi parhaaksi suurten asiakaspalveluiden kategoriassa.

Bisnoden vuosittain jakamat Asiakkaan ääni -palkinnot perustuvat satoihin tuhansiin asiakkaiden antamiin arvioihin. Asiakkaat ovat arvioineet kohtaamisia heti palvelutilanteiden jälkeen lähetettyjen tekstiviestikyselyiden avulla. Myös aiempina vuosina S-Pankin Asiakaspalvelu on sijoittunut kilpailun eri palkintokategorioissa kärkipaikoille.

- Tämä on hieno tunnustus, josta olemme ylpeitä ja kiitollisia, Asiakaspalvelun johtaja Outi Kauppinen sanoo.

Torstaina 20.4.2017 pidetyssä tilaisuudessa palkittiin S-Pankin Asiakaspalvelu, joka sijoittui neljänneksi suurten asiakaspalveluiden kategoriassa.

Bisnode jakaa Asiakkaan Ääni -palkinnot vuosittain parhaille ja eniten kehittyneille asiakaspalveluille sekä asiakaspalvelijoille. Asiakkaan Ääni -voittajaksi pääseminen edellyttää erinomaista ja tasalaatuista palvelua sekä päämäärätietoista työtä sen kehittämiseksi.

Tutkimus kattoi asiakaspalautteet 45 palvelukeskuksesta, joissa työskentelee yhteensä noin 5 200 asiakaspalvelijaa. Vertailussa olivat mukana ne yritykset, jotka mittasivat asiakaskokemustaan jatkuvasti viimeisen vuoden aikana.

Lisätietoja
Outi Kauppinen, johtaja, S-Pankin Asiakaspalvelu, puh. 010 76 82068, outi.kauppinen@sok.fi