Verrattuna 100-vuotiaaseen Suomeen S-Pankki on vielä nuori, syyskuussa kymmenvuotisjuhlaansa viettänyt pankki.
”Kasvamme ja kehitymme yhdessä 2,9 miljoonan asiakkaamme kanssa. Suomen juhlavuoden aikana haluamme juhlistaa myös omaa 10-vuotista taivaltamme suomalaisena pankkina. Tähänastisten saavutusten lisäksi on tärkeää pohtia, mitä kaikkea pystymme omalla työllämme ja osaamisellamme tuomaan suomalaisille ja suomalaisen yhteiskunnan hyvinvoinnille tulevaisuudessa”, kertoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.
Osoituksena suomalaisuudesta S-Pankille on myönnetty kotimaisuudesta kertova Avainlippu-merkki. Merkki kertoo, että palvelut on tuotettu Suomessa ja S-Pankki työllistää suomalaisia.
Made by Finland kunnioittaa suomalaista työtä
S-Pankki on ollut juhlavuoden ajan mukana Suomalaisen Työn Liiton, sen jäsenten ja yhteistyöorganisaatioiden yhteisessä Made by Finland -kampanjassa. Kampanjassa on mukana lähes 80 Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritystä, jotka edustavat monenlaista suomalaista työtä. Tavoitteena on lisätä ylpeyttä suomalaista monimuotoista työtä kohtaan.
”Itsenäisen Suomen hyvinvointi on rakennettu työllä, ja uskomme, että työ rakentaa hyvinvointiamme myös seuraavat sata vuotta. Kampanjalla haluamme muistuttaa, että jokaisen työpanos on yhteiskunnalle tärkeää. Suomessa tehdään monilla aloilla, monilla tasoilla ja monissa työtehtävissä arvokasta ja merkityksellistä työtä”, kertoo Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtaja Tero Lausala.
S-Pankki onnittelee 100-vuotiasta Suomea!
Katso video:
S-Pankki mukana rakentamassa tulevaisuuden Suomea
Made by Finland -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton, sen jäsenten ja yhteistyöorganisaatioiden yhteinen Suomi 100 -juhlavuoden kampanja. Kampanjan tavoitteena on lisätä ylpeyttä suomalaista monimuotoista työtä kohtaan. www.madebyfinland.fi
Suomalaisen Työn Liitto toimii sen puolesta, että suomalaisen työn arvostus kasvaa ja suomalainen työ menestyy. Liitto hallinnoi suomalaisesta työstä kertovia merkkejä Avainlippua, Design from Finlandia ja Yhteiskunnallinen yritys -merkkiä, vaikuttaa ostopäätöksiin ja haastaa työelämää uudistumaan. Liitto on arvoyhteisö, johon kuuluu yli 3 000 yritys- ja yhteisöjäsentä. www.suomalainentyo.fi