Osassa MasterCard-kortin korvaavissa Visa-korteissa väärä saatekirje

10.5.2016

LähiTapiola Pankin myöntämien MasterCard-korttien käyttö päättyy 31.5.2016 ja kortit korvataan S-Pankin Visa-korteilla. Uudet kortit on lähetetty asiakkaille, mutta osa Visa-korteista on kiinnitetty väärään saatekirjeeseen. Asia ei edellytä yhteydenottoa pankkiin vaan Visa-kortin voi ottaa käyttöön normaalisti. Uuden kortin tunnusluku on toimitettu erillisessä kirjeessä.

MasterCard-kortit poistuvat käytöstä 31.5.2016

MasterCard-kortti tulee hävittää leikkaamalla se sirun kohdalta useaan osaan. MasterCard-kortin käytön päättyessä kortin tiedot poistuvat myös S-Pankin verkkopankista.

MasterCard-luottotilin luottosaldoa ei siirretä Visa-kortin luottotilille, vaan se laskutetaan loppuun voimassa olevan sopimuksen ja maksuohjelman mukaisesti. MasterCard-luottoa koskevissa kysymyksissä voi ottaa yhteyttä Compass Cardin asiakaspalveluun arkisin klo 9.30–16.30 puh. 0204 29 1720 (puhelun hinta on 8,28 senttiä + 7 senttiä/min lankaverkosta, 8,28 senttiä + 17 senttiä/min matkapuhelimesta).