Rahastot nyt S-mobiilissa

8.1.2015

Reilun vuoden ikäinen S-mobiili on kehittynyt säännöllisesti käyttäjiensä odotusten mukaan. Viimeisimpänä toivottuna uudistuksena sovelluksessa näkyvät nyt myös rahastot.

S-mobiili mahdollistaa raha-asioiden hoidon kotona ja tien päällä. Jo 45 % käynneistä S-Pankin digitaalisissa palveluissa tehdään S-mobiililla, ja joka kymmenes lasku S-Tililtä maksetaan sillä. S-mobiilista löydät myös muun muassa lähimmän S-ryhmän toimipaikan, sähköiset takuukuitit sekä kaupparyhmän parhaat edut.

S-mobiilia kehitetään jatkuvasti asiakkaiden toiveiden mukaan. Sovelluksesta löytyy nyt Sijoitukset-välilehti, jossa näet kaikki omassa omistuksessasi olevat rahastosijoitukset, halutessasi myös FIMin kautta tehtyjä sijoituksia. Sijoitukset-välilehti näkyy S-mobiilissa niillä asiakkailla, jotka ovat tehneet sijoituksia S-Pankin tai FIMin kautta.

S-mobiilissa voit muun muassa siirtää Bonuksen valitsemaasi S-Säästörahastoon, seurata rahastojen kehittymistä tai tehdä ylimääräisen kertamerkinnän. Samassa sovelluksessa voit siis seurata niin bonusostojesi kertymistä portaalta toiselle kuin maksetun Bonuksen kehittymistä rahastoissa.

Lataa uusin versio S-mobiilista sovelluskaupassasi päästäksesi tutustumaan rahastoihin.

Pankkitunnukset hukassa? Hae uudet maksutta!

Jos S-mobiilin lataamisen tai käytön esteenä ovat unohtuneet S-Pankin verkkopankkitunnukset, ei huolta. 15.2.2015 saakka voit uusia maksutta S-Pankin verkkopankkitunnukset tai tilata uuden verkkopankin salasanan unohtuneen tilalle. Normaalisti tunnusten uusiminen maksaa 5 euroa.

Hae uudet tunnukset S-Pankin asiakaspalvelupisteistä tai S-Pankkiirin luota. Löydät lähimmän toimipisteen kätevästi täällä rajaamalla hakua aiheella Kortit, tilit, tunnukset. Voit uusia kaikki pankkitunnuksesi tai pelkän tunnuslukutaulukon, jos käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ovat tallessa.

Jos tunnuslukutaulukkosi on tallella, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden kotiosoitteesi maksutta verkkopankin etusivulla kohdasta ”Salasana unohtunut”.