S-Pankilta Käteistä kassalta -mobiilisivu

9.8.2012

S-Pankki laajentaa maksuttomia palvelujaan Käteistä kassalta -mobiilisivulla. Sivun avulla voi paikantaa lähimmän S-ryhmän toimipaikan, jonka kassalla on mahdollista nostaa ja tallettaa käteistä S-Etukortilla.

Maksuominaisuudella varustettu S-Etukortti löytyy jo yli 2 miljoonan suomalaisen lompakosta. Käteisen nostaminen ja tallettaminen onnistuu näillä korteilla noin tuhannessa S-ryhmän toimipaikassa ympäri Suomen: Saleissa, Alepoissa, S-marketeissa, Prismoissa ja ABC-asemilla.

Vaikka korttimaksaminen on yleistynyt, on käteiselle rahalle edelleen käyttöä. Monissa tapahtumissa, myyjäisissä ja torikojuissa ei voi edelleenkään maksaa kortilla. Myös koko ajan
harveneva pankkiautomaattiverkosto aiheuttaa päänvaivaa - pienemmiltä paikkakunnilta ei välttämättä löydy lainkaan automaattia. Useimmilta paikkakunnilta löytyy kuitenkin käteisen rahan saamisen turvaava S-ryhmän toimipaikka. Ja uuden mobiilisivun avulla sen lähimmän S-ryhmän toimipaikan paikantaminen käy helposti.

”Haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea”

Kun matkapuhelimen internet-selain tukee paikannuspalvelua, sivu näyttää automaattisesti lähimmän S-ryhmän Käteistä kassalta -toimipaikan sijainnin kartalla. Jos puhelimessa on vanhempi selain, tapahtuu paikannus paikkakuntavalikon avulla. Sivu löytyy osoitteesta
m.kateisnosto.fi ja se toimii älypuhelimilla, kuten iPhone, Android-puhelin ja Nokia Lumia.

– Haluamme kauppapankkina helpottaa asiakkaidemme arkea. Vieraalla paikkakunnalla pankkiautomaatin metsästäminen on turhauttavaa, joten päätimme tehdä asian yksinkertaisemmaksi. Käteisen nostaminen ja tallettaminen S-Etukortilla on helppoa ja nopeaa, ja mobiilisivu tekee siitä entistäkin vaivattomampaa, kertoo S-Pankin henkilöasiakasliiketoiminnan johtaja Jari Sinkkonen.

Lisätietoa:

S-ryhmään kuuluva S-Pankki on suomalainen kauppapankki, jolla on noin 2,5 miljoonaa
asiakasta. S-Pankki tarjoaa asiakkailleen säästämiseen, maksamiseen sekä hankintojen rahoittamiseen liittyviä palveluja. S-Pankki palvelee asiakkaitaan noin tuhannessa S-ryhmän toimipaikassa ympäri Suomen sekä verkkopankissa ja puhelinpalvelun kautta. S-Pankin palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-ryhmän osuuskauppojen asiakasomistajille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuutta kuvaava Avainlippu-tunnus.