S-Pankin palvelut vertailun mukaan edullisimmat

23.4.2009

Helsingin Sanomien Suomen Rahatiedolla teettämän selvityksen mukaan S-Pankin palvelut päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen ovat markkinoiden edullisimmat, kun arvioidaan velattoman, yhden henkilön talouteen kuuluvan pankkiasiakkaan palveluiden hintoja.

Vertailussa käytetyn esimerkkihenkilön palveluihin kuului käyttötili ja siihen liitetty yhdistelmäkortti sekä verkkoasiointiin tarvittavat pankkitunnukset.

Vertailussa oli mukana kymmenen pankkia. S-Pankki oli mukana ainoastaan yhdessä neljästä kategoriasta, koska muissa kategorioissa käytettyjen esimerkkihenkilöiden pankkiasiakkuuteen sisältyi asuntolaina.

Vastaava vertailu toteutetaan kaksi kertaa vuodessa. S-Pankki oli edullisin vaihtoehto myös syksyllä 2008.

Selvitys julkaistiin Helsingin Sanomissa 22.4.2009.

Maksuttomat peruspalvelut
Osuuskauppojen asiakasomistajille S-Pankin peruspalvelut ovat maksuttomat. Heti käyttövalmiit verkkopankkitunnukset voi hakea S-Pankin asiakaspalvelupisteestä (Prismat sekä isoimmat Sokokset ja S-marketit). Tunnukset voi tilata myös monista muista S-ryhmän toimipaikoista (Alepa- ja Sale-myymälät sekä ABC-liikennemyymälät). Luotto- ja maksuominaisuuden sisältävän, maksuttoman S-Etukortti Visa Credit/Debit -kortin voi tilata edellä mainittujen toimipaikkojen lisäksi pankkitunnuksia käyttäen
S-Pankin verkkopankista tai puhelimitse S-Pankki Asiakaspalvelun kautta.