S-Pankki neljänneksi arvostetuin pankkibrändi

30.9.2008

S-Pankki on Taloustutkimuksen ja Markkinointi ja Mainonta -lehden tekemän
tutkimuksen mukaan Suomen selkeistä pankkibrändeistä neljänneksi arvostetuin.

 

- Osasimme odottaa, että S-Pankki saa kuluttajilta hyvän vastaanoton, mutta on
hienoinen yllätys, että sijoituimme reilun puolen vuoden toiminnan jälkeen näin
hyvin brändivertailussa, sanoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka
Ylihurula
.

Hieman laajemmassa, arvostetuimpien finanssibrändien vertailussa S-Pankki sijoittui kuudenneksi.

Brändien arvostus 2008-tutkimuksessa oli mukana kaikkiaan noin tuhat tuotemerkkiä, joita arvioi yli 2000 suomalaista kuluttajaa eri puolilta maata.