Siirry suoraan sisältöön
Kortin hakeminen

Mitä minun pitää tehdä, kun saan uuden kortin vanhan kortin tilalle?

Lähetämme sinulle uuden kortin kotiosoitteeseesi automaattisesti ennen vanhan kortin voimassaoloajan umpeutumista. Kortti voidaan joutua uusimaan myös kortin kadotessa tai jos nimesi muuttuu.

Kun saat uuden kortin, varmista ensin, että kortissa on oikea nimesi. Hävitä aikaisempi korttisi leikkaamalla se sirun kohdalta useaan osaan. Jos käytössäsi on sähköinen kassakuitti, tulee kortti vielä toistaiseksi päivittää S-Etukorttipäätteellä, joita löytyy lähes kaikkien S-ryhmän kauppojen aulatiloista.

Muista myös päivittää uuden kortin tiedot palveluihin, jotka veloittavat kortiltasi maksun kuukausittain. Osaan palveluista tiedot päivittyvät automaattisesti. Voit myös pyytää asiakaspalvelustamme, että kortin tietoja ei päivitetä palveluihin automaattisesti.