Miksi olen saanut ilmoituksen hylätystä maksutoimeksiannosta?
Tilisiirto
Olet voinut hyväksyä maksun, jonka eräpäivä on kuitenkin tulossa vasta myöhemmin. Jos tililläsi ei ole ollut rahaa maksupäivänä, yritämme veloittaa maksua vielä seuraavan kolmen arkipäivän ajan. Jos tilillä ei näiden kolmen päivän aikana ole riittävästi rahaa, maksu hylätään ja saat ilmoituksen hylätystä maksutoimeksiannosta.
Ilmoituksen lähettämisen jälkeen emme enää yritä veloittaa maksua tililtäsi, vaan sinun on maksettava se itse ilmoituksessa olevilla tiedoilla.
Veloitamme hylätystä maksutoimeksiannosta palveluhinnastomme mukaisen maksun seuraavan kuukauden 15. päivänä.
Pikasiirto
Pikasiirtona maksettavia maksuja yritetään veloittaa ainoastaan kerran valittuna maksupäivänä. Maksun hylkäysilmoituksessa kerromme hylkäyksen syyn. Sinun on maksettava maksu uudelleen. Pikasiirron hylkäysilmoituksista emme veloita maksua.
Pikasiirtojen välityksessä voi olla tilapäisiä häiriötilanteita tai esimerkiksi tilanteita, joissa vastaanottajapankki ei pysty ottamaan vastaan pikasiirtoja. Ilmoitamme hylkääntyneistä pikasiirroista lähettämällä sinulle viestin S-mobiiliin tai verkkopankkiin. Voit yrittää maksun tekemistä myöhemmin uudelleen, tai voit tehdä tavallisen tilisiirron.