Siirry suoraan sisältöön
S-mobiilin pankkipalvelut, verkkopankki sekä tunnistautuminen S-mobiililla tai tunnuslukutaulukolla ovat poissa käytöstä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 8.–9.11. klo 21.00–8.00. Pahoittelemme katkosta palveluiden käytössä.
Lue lisää

Miten saan sähköisen kassakuitin ja paperittoman asioinnin käyttööni?

Saat molemmat palvelut käyttöösi S-mobiilin asetuksista oikean yläkulman rataskuvakkeesta. Windows Phonella asetukset löytyvät vasemman alakulman kolmesta pisteestä.

HUOM! Paperitonta asiointia varten sinun on päivitettävä S-Etukortti Visasi S-ryhmän toimipaikan itsepalvelupisteessä S-Etukorttipäätteellä. Sinua lähimmän päätteen voit tarkistaa täältä.

Päivitä S-Etukorttisi paperikuitittomaksi näin:

1) Laita kortti lukijaan.
2) Paina F1-näppäintä.
3) Ota laitteen tulostama kuitti ja tarkista, että siinä lukee ”Tiedot päivitetty / paperiton kuitti ok”.

Jos sinulla on ongelmia kortin päivittämisessä, otathan yhteyttä myymälän henkilökuntaan.