Siirry suoraan sisältöön
{{primaryCategory.Title}}

Miksi en saa maksettua mobiilitankkausta kortillani?

Tarkista, että mobiilitankkaukseen liitetty korttisi voimassaoloaika ei ole umpeutunut. Jos saat uuden kortin, uusi kortti tulee lisätä mobiilitankkaukseen ja vanha kortti tulee poistaa. Korteilla on sama korttinumero, mutta voimassaoloaika on eri. Tee muutokset S-mobiilin asetuksissa, kohdassa ABC > Lisää uusi maksukortti. Kun kortin voimassaoloaika on päättynyt, kortti näkyy mobiilitankkauksessa punaisella värillä.

Tarkista myös korttisi verkkomaksuraja. Jos verkkomaksuraja on nolla euroa, ei kortilla voi maksaa mobiilitankkausta.

S-Etukortti Visan verkkomaksurajaa pääset muokkaamaan mobiilin S-Pankki-osiossa Tilit, kortit ja lainat -painikkeen kautta valitsemalla sen kortin, jonka rajoja haluat muuttaa. Valitse tämän jälkeen Muuta turvarajoja ja aseta haluamasi verkkomaksuraja. Kun olet hyväksynyt muutokset tunnuslukutaulukon tunnusluvulla, valintasi tulevat välittömästi voimaan.

Jos maksaminen S-Business-kortilla ei onnistu, ota yhteyttä S-Business Oy:n asiakaspalveluun puh. 010 768 0820 ma–pe 8–16.