Siirry suoraan sisältöön
S-mobiilin pankkipalvelut, verkkopankki sekä tunnistautuminen S-mobiililla tai tunnuslukutaulukolla ovat poissa käytöstä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 8.–9.11. klo 21.00–8.00. Pahoittelemme katkosta palveluiden käytössä.
Lue lisää
Kortin käyttö

Miksi verkkomaksaminen ei onnistu Visa Secure (aiemmin Verified by Visa) -palvelussa?

  Jos sinulla on ongelmia Visa Secure (aiemmin Verified by Visa) -palvelun käytössä, varmista seuraavat asiat:

  • Käytät henkilökohtaista korttiasi ja henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksiasi. Maksaminen ei onnistu, jos kortti ja verkkopankkitunnukset kuuluvat toiselle henkilölle.
  • Olet sallinut verkkoselaimestasi (esim. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome tai Safari) evästeet ja Javascriptin.

Ota tarvittaessa meihin yhteyttä puhelimitse.