Mitä sinä toivot pankiltasi?

Oletko koskaan miettinyt, mikä tekee sinun pankistasi juuri sinulle sopivan? Haluamme vastata asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin, joten selvitimme suomalaisten näkemyksiä heidän ihannepankistaan.

 

Elämäntilanteesta riippuen ihannepankin määritelmä toki vaihtelee, mutta yksi toive nousi ylitse muiden. Suomalaisten toiveissa pankki toimii reilusti ja asiakkaan kannalta oikein kaikissa tilanteissa. Tärkeänä pidetään myös edullista ja läpinäkyvää hinnoittelua, ymmärrettävää puhetta raha-asioista ja mahdollisuutta valita itselle sopivin aika ja tapa hoitaa pankkiasiat.

Me S-Pankissa pyrimme toimimaan juuri näin, asiakkaiden hyödyksi.

Meillä voit esimerkiksi hoitaa pankkiasiasi sujuvasti vaikka kauppareissulla myös iltaisin ja viikonloppuisin. Käteistä voit nostaa maksutta noin 1 000 S-ryhmän toimipaikan kassalta ympäri Suomen ja S-mobiili-sovellus auttaa silloin, kun olet liikkeellä.

Olemme sitä mieltä, että omien rahojen käytöstä ei pidä maksaa. Siksi arjen pyörittämistä varten tarvittavat tili, pankkikortti ja verkko- ja mobiilipankki ovat asiakasomistajille maksuttomia. Maksullisten palveluiden hinnat kerromme selkeästi ja avoimesti, jotta tiedät mistä maksat.

S-Pankki täytti lokakuussa 10 vuotta. Pankkina olemme siis vielä nuori: kasvamme ja kehitymme yhdessä 3 miljoonan asiakkaamme kanssa. Olemme ylpeitä tähänastisista saavutuksista, mutta paljon on työtä vielä edessäkin. Haluamme jatkossakin tehdä pieniä ja suuria tekoja, jotka parantavat suomalaisten arkea – tarjota vähän enemmän kuin pankilta odotit. Tervetuloa S-Pankkiin!

Raija

 

Raija Gynther työskentelee viestintäjohtajana S-Pankissa

Päivitä yhteystietosi omalla S-kanavalla

Samalla voit antaa sähköisen markkinointiluvan ja pysyt ajan tasalla palveluistamme ja asiakasomistajaeduistamme.

Päivitä tiedot