Raija Gynther
viestintäjohtaja, S-Pankki
Suomalaisuus yhdistää myös muita tutkimuksessa menestyneitä yrityksiä: S-Pankin jälkeen toiseksi uskollisimmat asiakkaat on Veikkauksella ja kolmannen sijan jakoivat OnniBus ja Osuuspankki.
Kärkikolmikolla on kotimaisuuden lisäksi muutakin yhteistä: olemme kaikki mukana ihmisten arjessa. Mikä olisikaan sen arkisempaa kuin lottokupongin täyttäminen kioskilla, bussimatka mökille viikonlopuksi tai laskujen maksaminen? Me kaikki haluamme hoitaa jokapäiväiset jokapäiväiset asiat mahdollisimman helposti ja yksinkertaisesti, ja tämän mahdollistavat yritykset saavuttavat asiakkaidensa luottamuksen. Asiakasuskollisuus syntyy asiakaskokemuksesta, jonka kulmakiviä ovat muun muassa omaan tarpeeseen sopivat tuotteet ja palvelut sekä asioinnin helppous.