Soita meille 010 76 5800
Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa ma–pe klo 9–16 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min). Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista.
S-mobiilin tunnistaminen nopeuttaa kirjautumista verkkopankkiin ja palveluihin, jotka vaativat verkkopankkitunnuksilla tunnistautumisen. Palvelun avulla voit kirjautua sormenjäljellä, itse valitsemallasi tunnusluvulla tai Face ID:llä niillä iOS-puhelimilla, joissa on kasvojentunnistustoiminto.
S-mobiililla tunnistaminen on turvallinen ja maksuton palvelu. Saat sen käyttöösi S-mobiilissa Applen iPhone-puhelimilla sekä Googlen palveluilla varustetuilla Android-puhelimilla joko S-Pankin verkkopankkitunnuksilla tai toisen pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jos olet S-Pankin asiakas ja kuulut S-ryhmän asiakasomistajatalouteen.
Olemme yksinkertaistaneet S-mobiilin tunnistautumista. Jatkossa sinun ei tarvitse enää aluksi kirjautua S-mobiiliin sisään tunnistautuaksesi verkkopankkitunnuksia vaativiin palveluihin (QR-koodilla tunnistautuminen tapahtuu kuten aikaisemminkin).
Kesän aikana tunnistautumisesta tulee vieläkin helpompaa, kun S-mobiililla tunnistautuminen onnistuu yhdellä napin painalluksella niin S-Pankin kuin muissakin palveluissa!
Voit ottaa S-mobiilin pankkipalvelut käyttöön toisen pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jos sinulla on jo S-Pankin tili ja verkkopankkitunnukset.
Oletko ottanut S-mobiilin tunnistamisen käyttöön, mutta et muista asettamaasi tunnuslukua? Nyt voit uusia S-mobiilin tunnusluvun maksutta toisen pankin tunnuksilla tai mobiilivarmenteella S-mobiilissa.
Tarvitset perinteistä tunnuslukutaulukkoa yhä ottaessasi S-mobiililla tunnistamisen käyttöön uudessa laitteessa tai mikäli unohdat sähköisen tunnistamisen tunnuslukusi. Halutessasi voit myös edelleen jatkaa paperisen tunnuslukutaulukon käyttöä tavalliseen tapaan.
Asioidessasi tunnuslukutaulukolla kirjautuminen tai maksu vahvistetaan tarvittaessa tekstiviestinä lähettävän vahvistuskoodin avulla. Tunnuslukutaulukolla asioidessasi tarvitset siis laitteen, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä.
Jos puhelimesi tai tunnuslukusi joutuu vääriin käsiin, voit sulkea S-mobiililla tunnistamisen itse verkkopankissa tai S-mobiilissa.
Vaihtoehtoisesti voit sulkea palvelun soittamalla asiakaspalveluumme, soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun +358 9 6964 6820 (pvm/mpm, 24h/vrk) tai käymällä asiakaspalvelupisteessämme.
Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa ma–pe klo 9–16 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min). Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista.
Noin 80 asiakaspalvelupistettämme palvelevat sinua Prismoissa, useimmissa Sokoksissa ja valikoiduissa S-marketeissa kautta maan. Olemme avoinna myös iltaisin ja lauantaisin. Voit hoitaa asiasi jonottamatta, kun varaat ajan toimipaikkaan.
Kun yhteystietosi ovat ajan tasalla, saat sähköpostiisi tietoa S-Pankin ja koko S-ryhmän uusista palveluista ja ajankohtaisista asiakasomistajaeduista heti ensimmäisten joukossa.