Siirry suoraan sisältöön

Hei Handelsbankenista siirtynyt asiakas

Tutustu palveluihin verkkosivuillamme, S-mobiilissa ja verkkopankissa ja ole yhteydessä, jos kaipaat apua - autamme mielellämme! Tavoitat meidät kasvotusten, chatissa ja puhelimessa - myös ajanvarauksella. Asiakasomistajille tili, kortti, verkkopankkitunnukset ja mobiilipankki ovat maksuttomia. Varmista, ettet maksa pankkipalveluista turhaan.
Ovathan asiakastietosi ajantasalla?
Meidän velvollisuutemme on yhdessä kanssasi huolehtia siitä, että pankkiasiointiin liittyvät tietosi ovat ajan tasalla. Siksi pyydämme sinua nyt päivittämään tietosi verkossa vastaamalla muutamiin kysymyksiin. Jos lapsellasi tai huollettavallasi on pankkipalvelut S-Pankissa, muista päivittää myös hänen asiakastietonsa säännöllisesti.
Model.AnchorLinkTargetDescription asiakasomistaja

Asiakasomistajalle tili, kortti, verkkopankkitunnukset ja mobiilipalvelut ovat maksuttomia

Asiakasomistajana saat maksutta S-Pankin tilin, kortin, verkkopankkitunnukset ja verkko- sekä mobiilipankin. Handelsbankenista siirtyneille asiakkaille nämä palvelut ovat maksuttomia 31.5.2025 saakka, jonka jälkeen palveluista peritään hinnaston mukainen maksu. Asiakasomistajille ja asiakasomistajatalouteen kuuluville nämä palvelut ovat maksuttomia myös tämän jälkeen.

 

 

Varmista maksuttomat pankkipalvelut myös perheenjäsenille

Tarkista, että kaikki perheenjäsenesi ovat liitettynä asiakasomistajatalouteen ennen siirtymäajan päättymistä. Asiakasomistajatalouden pääjäsen voi kutsua tai lisätä samassa taloudessa asuvan perheenjäsenen asiakasomistajatalouteen helposti S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä.

Jäsenten lisääminen:

  • S-mobiilissa, kohdassa Minä > Omat tiedot > Jäsenyyden tiedot
  • kirjautumalla omalle S-käyttäjätilille osoitteessa s-kanava.fi
Model.AnchorLinkTargetDescription edut-ja-hyodyt

Mitä hyötyä asiakasomistajuudesta on S-Pankin asiakkaalle?

S-Pankin päivittäispankkipalvelut eli tili, kortti sekä verkkopankki ovat maksuttomia S-ryhmän asiakasomistajille ja asiakasomistajatalouteen kuuluville.

Asiakasomistajatalouteen kuuluvana saat käyttöösi myös S-mobiilin, joka tuo pankkipalvelut puhelimeesi. S-mobiilin avulla voit tunnistautua vahvaa tunnistautumista vaativissa palveluissa, tarkastella tilisi saldoa ja tilitapahtumia, maksaa laskuja, seurata korttitapahtumiasi ja muuttaa kortin turvarajoja sekä aloittaa säästämisen ja sijoittamisen. Samalla se tallettaa kauppareissujesi ostoskuitit, bonukset ja edut helposti yhteen sovellukseen. Löydät sovelluksesta myös S-Etukorttisi.

Lisäksi keskittämällä asiointisi S-ryhmään, saat rahanarvoisia etuja ja kerrytät samalla tilille rahana maksettavaa bonussummaa. Bonusta kertyy ostoksistasi, kun vilautat maksupäätteellä S-Etukorttia.

Jos käytössäsi on S-mobiili tai omalla nimelläsi varustettu, voimassa oleva S-Etukortti Visa, on se merkki asiakasomistajatalouteen kuulumisesta. Jos käytössäsi ei ole kumpaakaan, asia on hyvä varmistaa.

Voit tarkistaa asian

  • lataamalla S-mobiilin omasta sovelluskaupastasi. Jos tietoihisi ei ole liitetty asiakasomistajuutta, ohjataan sinut S-mobiilin käyttöönotosta asiakasomistajaksi liittymisen verkkopalveluun.
  • kirjautumalla S-käyttäjätilille (s-kayttajatili.fi), joka on S-ryhmän digitaalisiin palveluihin kirjautumisen ja tunnistautumisen väline. Jos et ole ottanut vielä S-käyttäjätiliä käyttöön, voit rekisteröityä palveluun sähköpostiosoitteella. S-käyttäjätilin Omat tiedot -osiosta näet, onko tietoihisi liitetty voimassa oleva S-Etukortti, joka merkitsee asiakasomistajatalouteen kuulumista. Palvelusta näkyy myös, onko asiakasomistajatalouteesi liitetty muita henkilöitä. Jos sinulla on S-Etukortti eli kuulut asiakasomistajatalouteen, mutta korttia ei ole liitetty S-käyttäjätiliin, voit liittää kortin käyttäjätiliisi tunnistautumalla minkä tahansa pankin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
  • soittamalla S-ryhmän Asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma-pe 9-16 (mpm/pvm) tai asioimalla S-ryhmän toimipaikkojen Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki-pisteellä.

Asiakasomistajatalouden pääjäsen voi kutsua tai liittää samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet asiakasomistajatalouteen.

Kutsun voi lähettää S-mobiilissa Minä-osiossa tai S-kanavalla kirjautumalla S-käyttäjätilille. Saat pääjäsenen nimen sisältävän kutsun sähköpostiisi. Kun olet hyväksynyt kutsun, sinut on liitetty asiakasomistajatalouteen.

Huoltaja voi lisätä alaikäisen perheenjäsenen asiakasomistajatalouteen S-mobiilin Minä-osiossa tai S-kanavalla kirjautumalla S-käyttäjätilille.