Tarkista verkkopankkitunnuksesi
Jos sinulla ei ole vielä S-Pankin tunnuksia
Voit hakea verkkopankkitunnuksia asiakaspalvelupisteissämme, jotka palvelevat sinua Prismoissa, useimmissa Sokoksissa ja valikoiduissa S-marketeissa kautta maan. Olemme avoinna myös iltaisin ja lauantaisin. Verkkopankkitunnukset ovat uudelle asiakkaalle maksuttomat.
Näin haet verkkopankkitunnuksia
Näin tarkistat tai uusit tunnuksesi
Voit uusia verkkopankkitunnuksesi verkossa, puhelimitse tai käymällä asiakaspalvelupisteessämme riippuen siitä, mikä osa tunnuksistasi puuttuu.
Verkkopankkitunnuksesi koostuvat kolmesta osasta:
Toimi näin
Korvaa tunnuslukutaulukko tunnusluvulla, sormenjäljellä tai Face ID:llä eli kasvojentunnistuksella
Pidä huolta verkkopankkitunnuksistasi
Verkkopankkitunnukset ovat henkilökohtaiset. Älä anna niitä kenenkään muun, edes puolisosi tai perheenjäsenesi käyttöön. Säilytä tunnuksia huolellisesti ja aina erillään toisistaan. Älä tallenna verkkopankkitunnuksia käyttämällesi laitteelle vaan opettele ne ulkoa. Näin ehkäiset tunnusten joutumisen väärin käsiin.
S-Pankki ei milloinkaan kysy verkkopankkitunnuksiasi, luottokorttitietojasi tai muita arkaluonteisia tietoja sähköpostiviestillä tai soittamalla sinulle. Jos sinulta kysytään verkkopankkitunnuksiasi esimerkiksi sähköpostissa, kyseessä on huijausviesti, johon ei pidä missään nimessä vastata. Mikäli saat tällaisen viestin, ilmoita siitä asiakaspalveluumme.
Pankkitunnusten sulkupalvelu
puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm, 24 h/vrk)
Jos kadotat verkkopankkitunnuksesi, estä niiden käyttö viipymättä soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun. Kun soitat ulkomailta, numero on +358 9 6964 6820. Estä tunnusten käyttö myös silloin, jos sinulta katoaa tai varastetaan puhelin, jolla voi tunnistautua S-mobiilissa.
Sulkemisen jälkeen et voi enää käyttää verkkopankkitunnuksiasi tai S-mobiililla tunnistamista. Hae uusia tunnuksia asiakaspalvelupisteessämme ja ota tunnistaminen uudelleen käyttöön S-mobiilissa.