Siirry suoraan sisältöön
S-mobiilin pankkipalvelut, verkkopankki sekä tunnistautuminen S-mobiililla tai tunnuslukutaulukolla ovat poissa käytöstä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 8.–9.11. klo 21.00–8.00. Pahoittelemme katkosta palveluiden käytössä.
Lue lisää
Verkkopankki

Mitä teen, kun olen kadottanut pankkitunnukset?

Jos pankkitunnukset katoavat tai varastetaan tai epäilet pankkitunnusten joutuneen vääriin käsiin, estä viipymättä pankkitunnusten käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun, joka on auki 24 h/vrk:

  • Suomesta soitettaessa puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm)
  • Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820

Tämän jälkeen et voi käyttää enää vanhoja pankkitunnuksiasi.

Uusia pankkitunnuksia voit hakea S-Pankin asiakaspalvelupisteessä. Tarvitset mukaan voimassa olevan passin tai henkilökortin uusiessasi tunnuksesi. 

Veloitamme tunnusten uusimisesta palveluhinnastomme mukaisesti.