Haemme Customer Experience (CX) developeria vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuus ja digimyynti -tiimiin Helsinkiin.
”Asiakkuuden ja asiakaskokemuksen johtaminen on S-Pankin strategian ytimessä. On erittäin inspiroivaa työskennellä S-Pankin asiakkuuksien kehittämiseksi juuri tässä kasvun vaiheessa! ”, kertoo Heta Sovinen S-Pankista.
Millainen rooli sinua odottaa?
Tässä roolissa pääset hyödyntämään osaamistasi ja johtamaan S-Pankin asiakkuuksiin liittyviä kehitysprojekteja ideasta toteutukseen, lanseerauksesta jatkuvaan parantamiseen.
Työsi keskeiset vastuualueet ovat:
- Vastaat asiakkuuksiin liittyvien teknisten ja toiminnallisten kehitysprojektien suunnittelusta sekä toteutuksesta ja viet asioita itsenäisesti eteenpäin tiiviissä yhteistyössä monialaisen tiimin kanssa.
- Tartut toimeen analyysista toteutukseen ja varmistat, että ratkaisut etenevät suunnitellusti.
- Nautit konkreettisesta tekemisestä ja rakennat asiakaskokemusta parantavia ratkaisuja yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa.
- Kehität S-Pankin asiakaslähtöistä kulttuuria asiakaslähtöisellä kehittämisen otteellasi ja kokemuksellasi.
- Kehität uusia toimintamalleja/prosesseja tiimisi ja muiden sidosryhmien kanssa, jotta voimme jatkuvasti parantaa asiakaskokemusta ja toiminnan sujuvuutta.
- Varmistat Suomen mutkattomimman asiakaskokemuksen toteutumisen ylikanavaisesti kaikissa ratkaisuissamme, jotta yhä useampi asiakas haluaa laajentaa asiointiaan S-Pankissa ja valita S-Pankin myös pääpankikseen.
Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella. Hybridimallimme mukaisesti työskentelemme noin 40 % toimistolla ja 60 % etänä kuitenkin työtehtävien ja tiimin tarpeiden mukaan.
Mitä toivomme sinulta?
Menestyäksesi tässä tehtävässä, odotamme sinulta seuraavia ominaisuuksia ja taitoja:
- Sinulla on vankkaa kokemusta kehitysprojektien parista ja kehittämisen metodeista sekä malleista, kuten SAFe.
- Tartut tottuneesti tekniseenkin kehittämiseen, työskentelet sujuvasti muun muassa digikehittäjien, data-analyytikoiden ja palvelumuotoilijoiden kanssa.
- Sinulla on näyttöjä asiakas- ja datalähtöisestä kehittämisen tavasta: osaat ja haluat aktiivisesti hyödyntää asiakasymmärrystä sekä kehittämisen mallissa kokonaisvaltaisesti että omissa projekteissasi– kaikissa kehittämisen vaiheissa. Halutun asiakaskokemuksen varmistaminen on sinulle kunnia-asia, jopa intohimoteema.
- Sinulla on kokemusta kuluttajaliiketoiminnasta esimerkiksi tuote-, projekti-, tai konseptivastuista. Kokemus digitaalisten palveluiden kehittämisestä katsotaan ehdottomasti vahvuudeksi.
- Innostut uusien ideoiden selvittämisestä ja niiden toteuttamisesta, sinulta löytyy sinnikkyyttä, hallitset laajoja kokonaisuuksia ja olet tarkka myös yksityiskohdista.
- Saat kiitosta aktiivisesta yhteistyöstä eri sidosryhmien kanssa sekä eri näkökulmien huomioimisesta.
- Kommunikoit sujuvasti suomeksi sekä englanniksi.
Ison talon edut, pienen talon into
Pidämme työntekijöistämme hyvää huolta tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikunta- ja harrastusmahdollisuuksiin sekä liukuvan työajan jouston, jotka auttavat pitämään työn ja vapaa-ajan tasapainossa. Lisäksi henkilöstömme pääsee hyödyntämään S-ryhmän kattavia henkilöstöetuja yli 1900 toimipaikassa.
Kolme syytä, miksi valita S-Pankki
- Tutkitusti hyvä työilmapiiri: Työyhteisötutkimuksemme mukaan hyvä työilmapiiri on yksi parhaista asioista S-Pankissa vuodesta toiseen, vaikka työskentelemme tavoitteellisesti teemme sen rennolla fiiliksellä.
- Kehittymisen mahdollisuudet: Tarjoamme sinulle matalassa organisaatiossa aitoja vaikuttamisen paikkoja, jotka tukevat sekä ammatillista että henkilökohtaista kasvuasi. Tämän lisäksi tuemme ammatillista kehittymistäsi monin eri tavoin.
- Mielenkiintoinen työ: Saat meillä reilusti vastuuta ja mahdollisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita.
Näistä on hyvä aloittaa, mutta S-Pankki tarjoaa paljon muutakin tutustu meihin tarkemmin.
Haluatko liittyä joukkoomme ja olla osa S-Pankin tarinaa?
Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuus- ja digimyyntijohtaja Katja Gunnelius keskiviikkona 28.5. klo 8:10-9:00 ja tiistaina 3.6.2025 kello 15:00-15:45. Tavoitat Katjan numerosta 050 376 1125
Lähetä hakemuksesi 11.6.2025 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.