Siirry suoraan sisältöön

Työpaikkailmoitus: Customer Concept Owner, Helsinki

27.5.2025

Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin! 

 

Haluatko olla mukana kehittämässä pankkipalveluita, jotka tekevät yli kolmen miljoonan asiakasomistajan arjesta sujuvampaa ja helpompaa? Me S-Pankissa haluamme olla asiakkaidemme luotettu paremman arjen kumppani sekä mahdollistaa miljoonille suomalaisille rahakkaampi huominen ja S-Pankille kasvu uuteen kokoluokkaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.   

Haemme Customer Concept Owneria vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuus ja digimyynti -tiimiin Helsinkiin.  

 

”Asiakkuuden ja asiakaskokemuksen johtaminen on S-Pankin strategian ytimessä. On erittäin inspiroivaa työskennellä S-Pankin asiakkuuksien kehittämiseksi juuri tässä kasvun vaiheessa! ”, kertoo Heta Sovinen S-Pankista.  

 

Millainen rooli sinua odottaa?  

 

Tässä roolissa pääset hyödyntämään osaamistasi ja kehittämään S-Pankin asiakkuusjohtamista ja asiakkuuksien kehittämistä erilaisten asiakaskonseptien keinoin. 
 
Työsi keskeiset vastuualueet ovat: 

  • Olet keskeisessä roolissa S-Pankin asiakkuuksien ja niihin liittyvien asiakaslupausten ja -konseptien kehittämisessä ja tuet näin S-Pankin asiakkuuksien arvon kasvua – niin pankin kuin asiakkaankin näkökulmasta.  
  • Johdat asiakaskonseptien toteutusta konseptisuunnittelusta kehitykseen, asiakaslanseerauksesta jatkuvaan kehittämiseen asti tehden tiivistä yhteistyötä pankin ja SOK:n sidosryhmien kanssa.  
  • Varmistat Suomen mutkattomimman asiakaskokemuksen toteutumisen ylikanavaisesti kaikissa ratkaisuissamme, jotta yhä useampi asiakas haluaa laajentaa asiointiaan S-Pankissa ja valita S-Pankin myös pääpankikseen.  
  • Kehität S-Pankin asiakaslähtöistä kulttuuria hyvin asiakaslähtöisellä kehittämisen otteellasi ja kokemuksellasi. Kehität uusia toimintamalleja/prosesseja tiimisi ja muiden sidosryhmien kanssa, jotta voimme jatkuvasti parantaa asiakkaidemme kokemusta/toiminnan sujuvuutta. 

 

Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella. Hybridimallimme mukaisesti työskentelemme noin 40 % toimistolla ja 60 % etänä kuitenkin työtehtävien ja tiimin tarpeiden mukaan. 

 

Mitä toivomme sinulta?  

 

Menestyäksesi tässä tehtävässä, odotamme sinulta seuraavia ominaisuuksia ja taitoja: 

  • Sinulla on vahvaa konseptointiosaamista ja näyttöjä menestyksellisten konseptien rakentamisesta ja toteuttamisesta useiden vuosien ajalta. 
  • Nautit uudenluomisesta, monitasoisesta ja -tahoisesta ongelmanratkaisusta, joka punoo yhteen erilaisia ohjureita ja näkökulmia – ja toisaalta yksinkertaisten & briljanttien ratkaisujen löytämisestä asiakkaille sekä S-Pankille 
  • Sinulla on myös kokemusta kehittämisen metodeista ja malleista sekä kehitysprojektien johtamisesta, johdat tottuneesti kehityshankkeita-/projekteja ja toiminnallisia tiimejä (SAFe tms.). 
  • Olet innostunut paitsi konseptien muotoilusta, myös niiden käytännön toteuttamisesta ja toimeenpanosta. 
  • Sinulla on kokemusta kuluttajaliiketoiminnasta, palveluliiketoiminnan ymmärrys on ehdoton vahvuus.  
  • Nautit aktiivisesta yhteistyöstä eri organisaatio-osion kanssa sekä eri näkökulmien huomioimisesta. Kommunikoit sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa ja osaat perustella näkemyksesi. 

 

Ison talon edut, pienen talon into 

 

Pidämme työntekijöistämme hyvää huolta tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikunta- ja harrastusmahdollisuuksiin sekä liukuvan työajan jouston, jotka auttavat pitämään työn ja vapaa-ajan tasapainossa. Lisäksi henkilöstömme pääsee hyödyntämään S-ryhmän kattavia henkilöstöetuja yli 1900 toimipaikassa. 

 

Kolme syytä, miksi valita S-Pankki 

 

  1. Tutkitusti hyvä työilmapiiri: Työyhteisötutkimuksemme mukaan hyvä työilmapiiri on yksi parhaista asioista S-Pankissa vuodesta toiseen, vaikka työskentelemme tavoitteellisesti teemme sen rennolla fiiliksellä.
  2. Kehittymisen mahdollisuudet: Tarjoamme sinulle matalassa organisaatiossa aitoja vaikuttamisen paikkoja, jotka tukevat sekä ammatillista että henkilökohtaista kasvuasi. Tämän lisäksi tuemme ammatillista kehittymistäsi monin eri tavoin.
  3. Mielenkiintoinen työ: Saat meillä reilusti vastuuta ja mahdollisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita.  

 

Näistä on hyvä aloittaa, mutta S-Pankki tarjoaa paljon muutakin tutustu meihin tarkemmin.

 

Haluatko liittyä joukkoomme ja olla osa S-Pankin tarinaa? 

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuus- ja digimyyntijohtaja Katja Gunnelius keskiviikkona 28.5. kello 8.10–9.00 ja tiistaina 3.6.2025 kello 15.00-15.45. Tavoitat Katjan numerosta 050 3761125. 

 

Lähetä hakemuksesi 11.6.2025 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.