Sujuvasti verkossa
Voit hoitaa lähes kaikki raha-asiasi helposti S-mobiilissa tai verkkopankissa silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Verkossa tavoitat myös asiantuntijamme vaivattomasti ja nopeasti lähettämällä meille viestin S-mobiilissa tai verkkopankissa.
S-mobiilissa voit mm.
- Tarkastella tilisi saldoa ja tilitapahtumia
- Siirtää rahaa omien tiliesi välillä
- Maksaa laskuja helposti ja nopeasti
- Seurata korttitapahtumiasi ja muuttaa kortin turvarajoja
- Tilata e-laskuja
- Hakea lainaa ja tarkastella olemassa olevien lainojesi tietoja
- Aloittaa kuukausisäästämisen, sijoittamisen ja ostaa rahastoja
Henkilökohtaisesti toimipaikassa
Tarvittaessa sinua palvelee myös S-Pankin laaja asiakaspalveluverkosto S-ryhmän toimipaikoissa, esimerkiksi Prismoissa ja Sokoksissa ympäri Suomen. Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki-pisteillä voit hoitaa mm. asiakasomistajuuteen, päivittäisiin pankkipalveluihin, kortteihin sekä esimerkiksi alaikäisten pankkipalveluihin liittyviä asioita.
Suosittelemme ajan varaamista etukäteen, jotta asiointisi olisi mahdollisimman sujuvaa.
Ajanvarauksella konttorissa
S-Pankin konttoreissa saat erityisesti lainoihin ja sijoittamiseen liittyvää palvelua ja vain ajanvarauksella. Huomaathan, että konttoreissa ei ole käteispalveluita.
Monipuoliset pankkipalvelut
S-mobiilissa ja verkkopankissa päivittäisten raha-asioiden hoitaminen on vaivatonta.
Aihe | Sujuvasti verkossa | Asiakasomistaja ja S-Pankki-pisteellä | Ajanvarauksella konttorissa |
Asiakkuuden avaaminen | x | x | x |
Asiakasomistajuuteen liittyvät asiat | x | x | |
Tilit, kortit, verkkopankkitunnukset | x | x | x* |
Uudet vakuudelliset lainat, esim. asuntolaina | x | x** | |
Muutokset olemassa olevaan vakuudelliseen lainaan, esim. asuntolainaan | x | ||
Vakuudeton S-Laina | x | x | x |
Sijoittamisen palvelut | x | x* | |
Alaikäisten palvelut | x | x | |
Kuolinpesän asiat | x | x | |
Käteispalvelut | x*** |
* Vain uudet asiakkaat
** Täytä ensin lainahakemus verkossa tai S-mobiilissa
*** S-Pankin asiakkaana voit nostaa pankkikortilla käteistä maksutta käteispalveluita tarjoavien S-ryhmän toimipaikkojen kassoilta.
Konttoreiden yhteystiedot
Henkilöllisyyden todistaminen ja tunnistusasiakirjat
S-Pankki edellyttää asioinnin yhteydessä vahvaa tunnistautumista niin konttorilla, asiakaspalvelupisteellä, puhelinpalvelussa kuin verkkoneuvotteluissa. Asiakaspalvelupisteissä ja puhelinpalvelussa voit tunnistautua myös S-mobiili-sovelluksen avulla.
Tunnistusasiakirjoina hyväksymme viranomaisen myöntämän passin tai henkilökortin. Tunnistusasiakirjassa on oltava kuva ja sen tulee olla voimassa ja ehjä.
Hyväksymme myös ulkomaisen viranomaisen myöntämiä henkilöllisyystodistuksia, kuten passin tai EU- ja ETA-alueen viranomaisen myöntämän passin tai henkilökortin. Huomaathan, että ulkomaisilla henkilöllisyystodistuksilla avattavissa palveluissa voi olla rajoitteita.