Haemme markkinointipäällikköä vakituiseen työsuhteeseen Markkinointi-tiimiin Asiakkuudet ja brändi -yksikköön Helsinkiin.
Markkinointipäällikkönä vastaat markkinoinnin strategisesta suunnittelusta, tuet liiketoiminnan tavoitteita sekä kasvatat menestyksellistä ja vahvaa brändiämme asiakkaidemme hyödyksi. Hallitset monikanavaisen markkinoinnin keinot, tunnet kohderyhmät ja asiakastarpeet sekä osaat hyödyntää myös markkinoinnin automaation tarjoamia työkaluja asiakkuusmarkkinoinnissa. Myös brändin ja asiakaskokemuksen merkitys ja niiden kehittäminen on sinulle tuttua. Analytiikan ja datan hyödyntäminen on S-Pankissa tärkeässä roolissa, joten se on osa jokapäiväistä tekemistäsi – niin tulosten analysoinnissa kuin optimoinnissakin.
Millaista työtä tarjoamme sinulle?
- Vastaat osana tiimiä S-Pankin brändin sekä asiakaskokemuksen strategisesta kehittämisestä.
- Vastuullasi on päivittäisten raha-asioiden myyntiä tukevien markkinointikonseptien strategisen tason suunnittelu sekä jalkauttaminen menestyviksi kampanjoiksi niin ulkoisiin kuin sisäisiinkin kanaviin.
- Suunnittelet ja toteutat monikanavaista markkinointia ja tuet myyntiä yhdessä tiimin kanssa.
- Pääset työskentelemään ketterän kehityksen mallilla yksikössä, jossa työkavereinasi on markkinoinnin osaajien lisäksi asiakkuuksien, digimyynnin, viestinnän ja vastuullisuuden ammattilaisia.
Mitä odotamme sinulta?
- Odotamme kokemusta sekä näyttöjä vastaavanlaisista tehtävistä vähintään viiden vuoden ajalta.
- Tunnet hyvin markkinointiviestinnän keinot niin digitaalisten alustojen kuin asiakkuus- ja sisältömarkkinoinnin osalta.
- Osaat hyödyntää asiakasymmärrystä niin datan kuin tutkimusten kautta. Hyödynnät tietoa, konseptien ja toimenpiteiden suunnittelua ja pystyt seuraamaan tuloksia tehokkaasti.
- Teet sujuvasti yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa. Kommunikoit liiketoiminnan kanssa tukien heitä niin myynnillisissä, kuin myös tuotteiden käyttöön ja tunnettuuteen liittyvissä tavoitteissa.
- Hallitset markkinointibudjetin suunnittelun sekä seuraat sen toteutumista aktiivisesti.
Ison talon edut, pienen talon into
S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.
Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.
Lue meistä lisää: s-pankki.fi/ura
Lisätiedot
Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointijohtaja Riia Brandenburg torstaina 6.2. kello 10–11. Tavoitat Riia numerosta 0505115610.
Hae näin
Lähetä hakemuksesi 13.2.2025 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.