Työpaikkailmoitus: Asiantuntija / Senior Asiantuntija, Varallisuudenhoidon Asiakkuudenhallinta

13.5.2024

S-Pankin varainhoidon tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Varallisuudenhoitoliiketoiminnassa työskentelee noin 150 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä.

Kiinnostaako sinua työ vaativissa asiantuntijatehtävissä S-Pankin Varallisuudenhoidossa?
Haemme nyt asiantuntijaa tai senior asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuudenhallinta -tiimiin Helsinkiin.

Varallisuudenhoidon Asiakkuudenhallinta -tiimiin vastuisiin kuuluvat muun muassa asiakkuuden elinkaareen liittyvät tehtävät asiakkaalle tarjottavista päivittäispalveluista eri varainhoitoratkaisujen sopimushallintaan, palkkiolaskenta, KYC ja AML, sekä näiden kokonaisuuksien sääntelyn noudattaminen.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Toimit itsenäisesti ja oma-aloitteisesti osana Varallisuudenhoidon asiakkuudenhallinnan asiantuntijatiimiä, jonka tarkoituksena on varmistaa varainhoidon asiakkaiden ensiluokkainen asiakaskokema asiakkuuden elinkaaren kaikissa vaiheissa.
  • Sinulla on aktiivinen rooli kehitystarpeiden tunnistamisessa, esille tuomisessa ja liiketoiminnan tehoa parantavien ratkaisujen tuottamisessa.
  • Osallistut strategian toimeenpanoon sekä erilaisiin kehityshankkeisiin liiketoiminnan näkökulmaa tuoden.
  • Jaat osaamistasi sekä tuet kollegoitasi vaativimmissa tehtävissä ja selvityksissä.
  • Tärkeimpiä sidosryhmiäsi ovat myynti ja asiakkuudet -tiimi sekä muut tukitiimit.

Mitä toivomme sinulta?

• Olet ennättänyt kerryttämään kokemusta niin varallisuudenhoitoliiketoiminnasta kuin sen eri osa-alueista.
  • Tunnet sijoitustuotteiden perusominaisuudet ja ymmärrät niihin liittyviä prosesseja.
  • Olet asenteeltasi asiakaslähtöinen ja innostunut sekä kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Sinulla on jo aikaisempaa kokemusta haastavista asiantuntijatehtävistä sekä näyttöä proaktiivisesta toiminnasta eri yksiköiden ja tiimien välillä.
  • Kykenet itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn myös paineen alla sekä uskallat ottaa vastuuta etkä pelkää kysyä neuvoa kollegoiltasi.
  • Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto sekä hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen.
  • Olet suorittanut APV 1 -tutkinnontai olet valmis suorittamaan sen.

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta ja meillä et ole koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätietoja tehtävästä antaa tiimin esihenkilö Kaisa Risu keskiviikkona 15.5. klo 10:30 – 11:30, maanantaina 20.5. klo 13:30 – 14:30 ja maanantaina 27.5. klo 10–11. Tavoitat Kaisan numerosta 050 3560532.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 5.6.2024 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa.  Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.