Työpaikkailmoitus: AML-kehityspäällikkö, Helsinki

14.5.2024

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme AML-kehityspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen AFC kehitys -tiimiin Helsinkiin.

” Parasta työssäni on mielenkiintoiset työtehtävät ja vuorovaikutus kollegojen kanssa.”, kertoo Maiju Haanpää S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Vastuullesi kuuluu yhdessä työparisi kanssa S-Pankkikonsernin rahanpesun estämiseen sekä pakotteisiin liittyvät prosessit mm. skenaarioiden kehitystyö, monitorointiprosessien kehittäminen, riskiarviointeihin osallistuminen sekä raportointi.
  • Kehität prosesseja Product Owner -roolissa S-Pankin ketterän kehityksen mallin mukaisesti.
  • Toimit osana Asiakashallinta ja sääntely -kokonaisuutta, joka konsernipalveluna tukee S-Pankin liiketoimintoja sääntelyyn liittyvissä prosesseissa.
  • Työskentelemme ketterässä organisaatiossa, jossa pääset kasvattamaan osaamistasi laaja-alaisesti.
  • Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella.

Mitä toivomme sinulta?

• Sinulla on kokemusta AML-prosessien kehittämisestä sekä ymmärrystä rahanpesun estämiseen ja pakotteisiin liittyvästä sääntelystä.
  • Sinulla on kokemusta ketterästä kehittämisestä ja/tai projektien menestyksekkäästä läpiviennistä.
  • Kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Olet oma-aloitteinen ja esität rohkeasti uusia näkökulmia.
  • Kykenet hahmottamaan laajoja kokonaisuuksia.
  • Olet asenteeltasi ratkaisukeskeinen.
  • Hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen.
  • Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto.

S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja Henna Koski maanantaina 27.5. kello 9.30–11.00. Tavoitat Hennan numerosta 050 402 4027.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 3.6.2024 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.