Työpaikkailmoitus: Yrityspalveluasiantuntija, Helsinki

13.6.2022

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme yrityspalveluasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Yrityspalvelut-tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Yrityspalveluasiantuntijana tehtävänkuvaasi kuuluu yritysasiakkaiden maksuliikenteen asiakaspalvelua sekä muita monipuolisia yritysliikenteen ja yrityspalveluiden asiantuntijatehtäviä yritysasiakkaillemme.
  • Tehtävässäsi toimit osana Yrityspalvelut-tiimiä, joka vastaa S-Pankin yritysasiakaspalvelusta sekä dokumenttien valmistelusta luottojen ja maksuliikenteen osalta.
  • Ketterässä organisaatiossamme pääset hyödyntämään ja syventämään osaamistasi yritysten maksuliikenteen parissa laaja-alaisesti.

Mitä toivomme sinulta?

• Sinulla on aikaisempaa kokemusta pankkityöstä, erityisesti maksuliikenteen parista.
  • Olet työotteeltasi oma-aloitteinen, asiakaslähtöinen ja suhtaudut innolla työtehtäviisi.
  • Katsomme eduksesi aikaisemman kokemuksen yritysasiakkaiden pankkipalveluiden hoitamisesta sekä ymmärryksen S-ryhmän toiminnasta.

S-Pankki on jo kymmenen kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Yrityspalveluista vastaava johtaja Mikko Harju-Autti 15.6.2022 klo 14.30–16.00. Tavoitat Mikon numerosta 0400 367 265.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 26.6.2022 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.