Työpaikkailmoitus: Senior/Junior sovelluskehittäjä, Helsinki

16.9.2022

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme olla asiakkaillemme reilu kumppani, jonka kanssa raha-asioiden hoito on helppoa ja mutkatonta. Meillä ei työpaikalla turhia jäykistellä ja hommia tehdään hyvällä fiiliksellä. Isossa talossa on mahdollisuuksia myös saada vaihtelua työtehtäviin sekä kokeilla ja oppia uutta.

Haemme kahta Senior/Junior sovelluskehittäjää vakituiseen työsuhteeseen IT/Tiedolla Johtamisen Palvelut -tiimiin Helsinkiin.

"Meillä on tiimissä loistava porukka, monipuoliset tehtävät ja mukava työskennellä. Parasta työssäni on se, että saan työskennellä monipuolisesti liiketoiminnan kehitykseen liittyvissä projekteissa, jotka oikeasti vaikuttavat asioihin", kertoo Martti S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Sovelluskehittäjänä tuet ja edistät S-Pankin varainhoidon palveluihin liittyvien SAS-teknologialla toteutettujen taustajärjestelmien kehittämistä.
  • Tehtävänäsi on tuottaa uusia toteutuksia vahvassa yhteistyössä liiketoiminnan kanssa.
  • Autat organisaation sisäisiä asiakkaita oikeaan suuntaan datan jalostamiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä kehitystehtävissä.
  • Tulet käyttämään pääosin SAS:n tarjoamia työkaluja, mutta olet myös avoin uusille pilvipohjaisille (Azure) työkaluille ja toimintatavoille.
  • Pääset toimimaan osana vahvaa tiimiä, jossa yhteistyö ja ratkaisukeskeinen tekeminen ovat keskiössä.

Mitä toivomme sinulta?

• Tunnet SAS:n datankäsittelyn työkalut tai sinulla on tuntemusta vastaavista muiden toimijoiden työkaluista.
  • Hallitset SQL-kielen ja pystyt tuottamaan laadukasta koodia ketterästi.
  • Olet yhteistyökykyinen, oma-aloitteinen ja kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Olet asenteeltasi ratkaisukeskeinen sekä suhtaudut kriittisesti ja rakentavasti datan laatuun.

S-Pankki on jo kymmenen kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Marko Pihlajamäki, puh. 050 440 0315. Kalenterista on aikaa varattuna kysymyksille ma 26.9. klo 10–12 sekä pe 30.9. klo 12–14, mutta soittaa saa muinakin ajankohtina.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 30.9.2022 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.