Työpaikkailmoitus: Perintäasiantuntija, Helsinki

21.11.2022

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme perintäasiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen Perintä ja valvonta -tiimiin Helsinkiin. Tehtävän kesto on vuoden 2023 loppuun saakka.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Perintäasiantuntijana vastaat myöntämiemme luottojen valvonnasta ja maksuohjelmien muutoksiin liittyvistä asiakasneuvotteluista yhdessä ammattitaitoisten kollegoidesi kanssa.
  • Tehtävässäsi tuet asiakaspalveluamme palvelemaan luotonvalvontaan liittyvissä asioissa sekä vastaat verkkopankin kautta saapuviin luottojen takaisinmaksua koskeviin kysymyksiin.
  • Työsi tukena ja ilona on osaava ja kannustava tiimisi, jossa pääset tuomaan esiin myös arvokkaat kehitysajatuksesi.
  • Teemme työtä ketterässä työyhteisössä, jossa sinulla on mahdollisuus laajentaa osaamistasi entisestään.

Mitä toivomme sinulta?

• Olet ennättänyt kerryttämään aikaisempaa kokemusta luotonvalvonnasta ja asiakaspalvelusta.
  • Nautit sujuvasta yhteistyöstä paitsi omassa tiimissäsi myös erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Työskentelet itsenäisellä otteella suhtautuen positiivisesti myös rutiininomaisiin tehtäviin.
  • Olet valmis arvioimaan nykyisiä prosesseja tuoden rohkeasti esiin myös uusia ideoita.
  • Sinulla on päätöksenteko- ja paineensietokykyä myös kiireellisemmillä hetkillä.

S-Pankki on jo kymmenen kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Luottopäällikkö Tiina Sundqvist 28.11. klo 14.30–16.00, 2.12. klo 12.00–13.00 sekä 8.12. klo 14.00–15.00. Tavoitat Tiinan numerosta 050 557 4315.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 12.12.2022 mennessä oheisella hakulomakkeella. Lähetämme videohaastattelukysymykset kirjallisten hakemusten perusteella valikoituneille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.