Työpaikkailmoitus: Markkinointisuunnittelija, Helsinki

10.11.2022

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme markkinointisuunnittelijaa vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuudet ja markkinointi -tiimiin Helsinkiin.

Tavoitteenasi on asiakaskokemusta parantavan ja tuloksellisen markkinoinnin suunnittelu yhteistyössä tiimin kanssa. Markkinointisuunnittelija vastaa sähköpostimarkkinoinnin kokonaisuudesta (uutiskirjeet) sekä toimii markkinointipäällikön työparina liiketoiminnan markkinointitoimenpiteiden toteutuksesta vastaten markkinointimateriaalien tuotannosta ja jakelusta sekä sisällöntuotannon tehtävistä eri kanaviin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Tiimimme markkinointisuunnittelijana pääset toimimaan näkyvässä roolissa S-Pankin markkinoinnin sekä asiakkuuksien hoidon myyntiä tukevien toimenpiteiden suunnittelussa, toteutuksessa ja seurannassa.
  • Tehtävässäsi vastaat S-Pankin uutiskirjeiden kokonaisuudesta, kehittämisestä sekä käytännön koordinoinnista ja tulosten seurannasta.
  • Toimenkuvaasi kuuluu markkinoinnin materiaalien tuotannon ja jakelun koordinointia niin digitaalisissa kanavissa, suoramarkkinoinnissa kuin palvelupisteissä.
  • Pääset hyödyntämään kykyjäsi myös pienissä taittotöissä ja sisällöntuotannossa tuottaen sujuvaa tekstiä eri kanaviin.
  • Työskentelemme yhdessä ketterän kehityksen mallilla virtuaalitiimissä, jossa työkavereinasi on moniammatillinen joukko markkinoinnin, digimyynnin, viestinnän, sisällöntuotannon sekä analytiikan ammattilaisia.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä muutaman vuoden ajalta.
  • Tunnet hyvin markkinointiviestinnän keinot eri kohderyhmille.
  • Tuotat ketterästi tuloksekasta ja toimivaa sisältöä eri kanaviin.
  • Osaat hyödyntää dataa sekä toimenpiteiden suunnittelun tukena että tulosten seurannassa.
  • Teet sujuvasti yhteistyötä erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Sisällöntuotantojärjestelmien, kuten julkaisujärjestelmien ja markkinoinnin automaatiojärjestelmien käyttö on sinulle entuudestaan tuttua.

S-Pankki on jo 10 kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa tarpeen mukaan myös poikkeusajan jälkeenkin. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Johtaja Saija Lindfors 17.11. klo 9.00–10.00. Tavoitat Saijan numerosta 040 705 3447.
Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 4.12.2022 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.