Työpaikkailmoitus: Kehityspäällikkö, Helsinki

21.6.2022

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme päivittäisten raha-asioiden kehityspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen Kortit-tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja ratkaisukeskeistä päivittäisten raha-asioiden liiketoiminnan kehityspäällikköä.
  • Kehityspäällikkönä vastaat S-Pankin korttimaksamisen tuotteista ja palveluista sekä niiden kehitystyöstä yhdessä tiimisi kanssa.
  • Tehtävässäsi huolehdit korttimaksamisen palveluidemme ja -prosessiemme kilpailukykyisyydestä, tehokkuudesta ja siitä, että ne vastaavat asiakkaidemme tarpeita niin tässä hetkessä kuin tulevassa.
  • Toimit näkyvässä roolissa S-Pankin maksamisen palveluiden jatkuvassa kehittämisessä alati muuttuvassa toimintaympäristössä.
  • Työskentelemme ketterässä organisaatiossa, jossa pääset kasvattamaan osaamistasi laaja-alaisesti.

Mitä toivomme sinulta?

• Olet ennättänyt kerryttämään aikaisempaa kokemusta tuotehallinnan tai kehitystehtävien parista.
  • Sinulla on vahvaa osaamista maksukorteista ja maksamisen ratkaisusta.
  • Kommunikoit sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Olet työssäsi oma-aloitteinen esittäen rohkeasti myös uusia näkökulmia.
  • Hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen.

S-Pankki on jo kymmenen kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa tuoteryhmäpäällikkö Marketta Lundell 30.6.2022 kello 10–11. Tavoitat Marketan numerosta 040 5058858.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 3.7.2022 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.