Työpaikkailmoitus: IT-kehityspäällikkö, Helsinki

1.8.2022

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme IT-kehityspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen IT Palvelukehitys -tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Etsimme innostunutta ja aikaansaavaa IT-kehityspäällikköä vastaamaan S-Pankin digitaalisten palveluiden ja niihin liittyvien integraatioiden kehitystyöstä.
  • Tehtävä soveltuu niin kokeneemmalle konkarille kuin nuoremmalle ja kasvuhaluiselle lupaukselle!
  • Kehityspäällikkönä mahdollistat teknisten kyvykkyyksien toteutumisen erilaisissa kehitystarpeissa, kuten esimerkiksi S-mobiilin, verkkopankin, S-Pankki.fi -sivuston, sähköisen tunnistamisen ratkaisujen sekä näihin liittyvien taustajärjestelmien ja rajapintojen parissa.
  • Tehtävässäsi suunnittelet liiketoimintatarpeelle kokonaisarkkitehtuurin yhdessä yritysarkkitehtien kanssa ottaen huomioon niin toiminnalliset kuin ei-toiminnalliset vaatimukset.
  • Toimenkuvassasi edistät teknisiä toteutuksia yhdessä IT-toimittajien tai sisäisten kehitystiimien kanssa sekä huolehdit myös tietoturvavaatimusten toteutumisesta tietoturva-asiantuntijan tukemana.
  • Tehtävänkuvaasi kuuluu myös teknisen käyttöönoton vaativien tehtävien organisointi sekä ylläpitotiimin tukeminen erilaisten tuotantohäiriöiden selvitystyössä.

Mitä toivomme sinulta?

• Sinulla on aikaisempaa kokemusta kuluttajille suunnattujen digitaalisten asiointipalveluiden keskeisistä kehitystehtävistä.
  • Hallitset hyvin erilaisten integraatioiden, sovelluskehitysprosessien sekä ketterän kehittämisen periaatteet.
  • Viihdyt moniammatillisessa työyhteisössä vauhdikkaalla ja jatkuvasti kehittyvällä alalla.
  • Olet ennättänyt kerryttämään ymmärrystä ja käytännön kokemusta myös pilvipalveluista.
  • Kykenet kuvaamaan luontevasti ratkaisuarkkitehtuuria tai koet intoa tässä kehittymiseen.
  • Työskentelet sujuvasti yhteistyössä eri järjestelmätoimittajien kanssa.
  • Olet työotteeltasi ratkaisukeskeinen ja itseohjautuva.

S-Pankki on jo kymmenen kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-päällikkö Sami Paananen pe 5.8.2022 kello 11–13 ja ti 9.8.2022 kello 10–12 . Tavoitat Samin numerosta 050 312 2171 tai sähköpostitse sami.paananen@s-pankki.fi.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 17.08.2022 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.