Työpaikkailmoitus: Back Office -asiantuntija, Helsinki

20.9.2022

S-Pankin varainhoidon tavoitteena on tarjota asiakkailleen vaivaton ja tehokas tapa kasvattaa varallisuuttaan aktiivisesti ja pitkäjänteisesti. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Varallisuudenhoitoliiketoiminnassa työskentelee noin 140 asiantuntijaa erilaisissa haastavissa ja mielenkiintoisissa tehtävissä. Rennossa ilmapiirissämme on mukava tehdä töitä.

Haemme jo kokemusta kartoittanutta asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen Asiakkuudenhallinta ja Operaatiot -yksikköön Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Toimit osana yksikköä, joka vastaa muun muassa arvopaperitapahtumien ja toimeksiantojen selvityksestä, maksuliikennetehtävistä, erilaisista täsmäytyksistä ja S-Pankin Treasuryn Back-office töistä.
  • Olet mukana varmistamassa, että Varallisuudenhoidon asiakkaamme saavat parasta mahdollista palvelua ajallaan.
  • Teet esimerkiksi eri järjestelmien välisiä täsmäytyksiä, tapahtumakirjauksia ja tilisiirtoja. Käsittelet dokumentteja ja hoidat rahastotoimeksiantoihin liittyviä prosesseja.
  • Sinulla on myös mahdollisuus päästä osallistumaan eri projekteihin oman osaamisesi mukaisesti.
  • Keskustelet ja teet tiivistä yhteistyötä sidosryhmien kanssa.
  • Työnkuva tarkentuu tehtävään valittavan henkilön kokemuksen ja osaamisen mukaan.

Mitä toivomme sinulta?

• Olet työssäsi tarkka, vastuuntuntoinen ja tehokas.
  • Sinulla on vähintään parin vuoden kokemus sijoitusalalla työskentelemisestä, ja sinulle on jo kertynyt ymmärrystä ja osaamista finanssialalta.
  • Kykenet itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn ja osaat toimia myös osana tiimiä. Sinulla on tehtävään soveltuva tutkinto.

Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät

Tärkein toimintaamme ohjaava tekijä on asiakas. Menestymme, kun asiakkaamme menestyvät. Työskentelemme yhdessä yhteisen tavoitteen puolesta ja meillä et ole koskaan yksin: kannustamme osaamisen jakamiseen, avun antamiseen ja sen pyytämiseen. Meillä sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä, sillä annamme vastuuta ja vapautta kykyjen ja tehtävien mukaisesti. Tarjoamme myös laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuudenhallinta ja Operaatiot-yksikön päällikkö Kaisa Risu 23.9. klo 12-13,

26.9. klo 9–10 ja to 29.9. klo 12-13. Tavoitat Kaisan numerosta 050 356 0532.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 5.10.2022  mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.