Työpaikkailmoitus: Sovelluskehittäjä, Helsinki

1.10.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme kahta Senior/Junior sovelluskehittäjää vakituiseen työsuhteeseen IT-yksikön Tiedolla johtamisen palvelut -tiimiin Helsinkiin.

"Meillä on tiimissä loistava porukka, monipuoliset tehtävät ja mukava työskennellä. Parasta työssäni on se, että saan työskennellä monipuolisesti liiketoiminnan kehitykseen liittyvissä projekteissa, jotka oikeasti vaikuttavat asioihin", kertoo Martti S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Sovelluskehittäjänä tuet ja edistät rahoittamisen palveluihin ja luottoriskeihin liittyvien SAS-järjestelmien kehittämistä.
    • Tehtävänäsi on tuottaa uusia sovelluksia ja varmistaa dokumentaatioiden eheys ja ajantasaisuus.
    • Autat organisaation sisäisiä asiakkaita oikeaan suuntaan datan jalostamiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä kehitystehtävissä.
    • Tulet käyttämään pääosin SAS:n tarjoamia työkaluja, mutta olet myös avoin uusien pilvipohjaisten työkalujen ja toimintatapojen käyttöönotossa.
    • Olet osa vahvaa tiimiä, jonka keskiössä ovat yhteistyö ja ratkaisukeskeinen tekeminen.

Mitä toivomme sinulta?

• Tunnet SAS:n datankäsittelyn työkalut tai sinulla on tuntemusta vastaavista muiden toimijoiden työkaluista.
    • Olet sinut SQL-kielen kanssa ja pystyt tuottamaan laadukasta koodia ketterästi.
    • Olet yhteistyökykyinen, oma-aloitteinen ja kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
    • Olet asenteeltasi ratkaisukeskeinen sekä suhtaudut kriittisesti ja rakentavasti datan laatuun.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä myös poikkeusajan jälkeen. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-päällikkö Marko Pihlajamäki. Tavoitat Markon numerosta 050 440 0315. Kalenterista on aikaa varattuna kysymyksille 11.10.2021 klo 10.00–12.00 ja 15.10.2021 klo 12.00–14.00, mutta soittaa saa muinakin ajankohtina.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 24.10.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.