Työpaikkailmoitus: S-Pankkiiri, pääkaupunkiseutu

18.2.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme olla asiakkaillemme reilu kumppani, jonka kanssa raha-asioiden hoito on helppoa ja mutkatonta. Meillä ei työpaikalla turhia jäykistellä ja hommia tehdään hyvällä fiiliksellä. Isossa talossa on mahdollisuuksia myös saada vaihtelua työtehtäviin sekä kokeilla ja oppia uutta.

Haemme S-Pankkiireja sekä vakituiseen työsuhteeseen että määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2022 saakka pääkaupunkiseudulle.

Millaista työtä tarjoamme?

• Myyt itsenäisesti ja tulosvastuullisesti vakuudellisia luottoja ja lainaturvaratkaisuja.
    • Varmistat samalla, että asiakkaalla on käytössään hänelle parhaiten sopivat palvelut päivittäisten raha-asioiden hoitoon.
    • Autat asiakasta varautumaan tulevaisuuteen miettimällä sopivia säästämisen ja sijoittamisen ratkaisuja.

Mitä odotamme sinulta?

• Odotamme innostunutta asennetta kovaan myyntiin, laadukkaaseen asiakaspalveluun ja uusien asioiden oppimiseen.
    • Vaikka olet myynninnälkäinen tuloksentekijä, ymmärrät tiimipelaamisen hyödyt.
    • Kokemus pankkityöstä erityisesti myynti- ja asiakaspalvelutehtävissä katsotaan eduksi.
    • Kyky toimia tehokkaasti myyntiin ja asiakkuuden hallintaan liittyvien IT-sovellusten kanssa helpottaa menestymistäsi oleellisesti.
    • Pystyt työskentelemään systemaattisesti ja sinulla on hyvä paineensietokyky.

S-Pankki on jo kahdeksan kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa myyntipäällikkö Kati Pesonen ti 23.2. kello 13.00–14.00 ja to 25.2. kello 12.00–13.00. Tavoitat Katin numerosta 040 1379 505.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 7.3.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Tehtävä voidaan täyttää jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan.