Työpaikkailmoitus: S-Pankkiiri, Oulu

9.9.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme S-Pankkiiria vakituiseen työsuhteeseen Pohjois-Suomen ja Savon pankkiiritiimiin Ouluun.

”Parasta työssäni on se, kun saan toteuttaa asiakkaiden unelmia heidän elämänsä suurimmissa hankinnoissa ”, kertoo Johanna Sillanpää S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Vastuullesi kuuluvat vakuudellisten luottojen myynti ja kokonaisasiakkuuksien syventäminen.
    • Varmistat, että asiakkaillamme on käytössään heille parhaiten sopivat palvelut päivittäisten raha-asioiden hoitoon.
    • Autat asiakasta varautumaan tulevaisuuteen miettimällä sopivia säästämisen ja sijoittamisen ratkaisuja.
    • Pääset mukaan nopeasti kasvavan pankin toimintaan.
    • Työskentelysi tueksi saat osaavan ja innostuneen tiimin, jossa haluamme onnistua yhdessä.

Mitä toivomme sinulta?

• Vaikka olet myynninnälkäinen tuloksentekijä, ymmärrät tiimipelaamisen hyödyt.
    • Sinulla on aikaisempaa kokemusta finanssialalta ja/tai näyttöä menestyksekkäästä myynnistä.
    • Olet asenteeltasi asiakaslähtöinen ja innostunut.
    • Pystyt työskentelemään järjestelmällisesti ja sinulla on hyvä paineensietokyky.
    • Kykenet hahmottamaan laajoja kokonaisuuksia.
    • Sinulla on tehtävään soveltuva tutkinto.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä myös poikkeusajan jälkeen. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa myyntipäällikkö Auli Aho 14.9.2021 kello 13.00–15.00. Tavoitat Aulin numerosta 040 143 8851. Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 1.10.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.