Työpaikkailmoitus: Riskiasiantuntija, Helsinki

22.11.2021

­­Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme riskiasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen AML ja Pakotemonitorointi -tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Riskiasiantuntijana pääset työskentelemään monipuolisesti rahanpesun, terrorismin rahoituksen ja tilien väärinkäytösten estämiseen tähtäävissä operatiivisissa tehtävissä.
  • Vastuullesi tulee kuulumaan esimerkiksi tilimonitorointia, pakotemonitorointia sekä tilien väärinkäytösten selvittämistyötä.
  • Tehtävässäsi tulet toimimaan osana tiivistä, ammattitaitoista ja kannustavaa tiimiä.

Mitä odotamme sinulta?

• Olet työssäsi tarkka, analyyttinen ja tavoitteellinen.
  • Sinulla on innostunut asenne tehtävääsi sekä jatkuvaan uuden oppimiseen.
  • Tehtävä edellyttää sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista sekä katsomme eduksi myös ruotsin kielen taidon.
  • Arvostamme aikaisempaa kokemustasi finanssialan riskien ja väärinkäytösten ehkäisemiseen liittyvistä tehtävistä sekä tuntemustasi S-Pankista.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Sanna Sonné 30.11.2021 kello 10.00─11.00 ja 3.12.2021 kello 14.00─15.00. Tavoitat Sannan numerosta 010 76 82541. Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 7.12.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-Ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.