Työpaikkailmoitus: Platform Owner, Helsinki

1.10.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme Platform Owneria, analytiikan ja raportoinnin vastaavaksi vakituiseen työsuhteeseen IT-yksikön Tiedolla johtamisen palvelut -tiimiin Helsinkiin.

"Meillä on tiimissä loistava porukka, monipuoliset tehtävät ja mukava työskennellä. Parasta työssäni on se, että saan työskennellä monipuolisesti liiketoiminnan kehitykseen liittyvissä projekteissa, jotka oikeasti vaikuttavat asioihin", kertoo Martti S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Vastuullesi kuuluvat pankin analytiikka- ja raportointijärjestelmät. Huolehdit, että järjestelmät vastaavat liiketoiminnan tarpeita.
    • Kehität vastuualueesi toimintamalleja.
    • Huolehdit analytiikka- ja raportointijärjestelmien hallintamallien ajantasaisuudesta ja toimivuudesta sekä valvot niiden noudattamista.
    • Tuet liiketoimintoja löytämään oikeat ratkaisut kulloiseenkin tarpeeseen.
    • Seuraat vastuualueesi kulujen toteutumista ja tuet budjetointia sekä kulujen ennustamista.
    • Tietoturvan huomioiminen on kaiken kehittämisen keskiössä.
    • Teet tiivistä yhteistyötä analyytikoiden kanssa.

Mitä toivomme sinulta?

• Sinulla on teknistä kokemusta yleisistä analytiikan ja/tai raportoinnin ratkaisuista.
    • Ymmärrät yhteisten kehitysprosessien noudattamisen tärkeyden ja dokumentoinnin tuottamisen tarpeen. Tunnistat toteutusten poikkeamat ja ohjaat tekemistä tarpeen vaatiessa.
    • Olet oma-aloitteinen ja kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
    • Hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä myös poikkeusajan jälkeen. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-päällikkö Marko Pihlajamäki. Tavoitat Markon numerosta 050 440 0315. Kalenterista on aikaa varattuna kysymyksille 11.10.2021 klo 10.00–12.00 ja 15.10.2021 klo 12.00–14.00, mutta soittaa saa muinakin ajankohtina.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 24.10.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.