Työpaikkailmoitus: Perintäasiantuntija, Helsinki

4.6.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme perintäasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Rahoittamisen palvelut -yksikköön Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Yhdessä ammattitaitoisten kollegoidesi kanssa vastuullisesi kuuluvat S-Pankin vakuudellisten ja vakuudettomien luottojen valvonta ja erityisesti neuvottelut asiakkaiden kanssa.
    • Työhösi kuuluvat niin kirjalliset tehtävät kuin neuvottelut puhelimitse sekä lainamuutosten kirjaukset järjestelmiin.
    • Saat osaavan tiimin tuen ja arvostamme myös sinun kehitysajatuksiasi.
    • Sinulla on mahdollisuus laajentaa osaamistasi entisestään.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on kokemusta luotonvalvonnasta ja asiakaspalvelusta.
    • Työskentelet itsenäisellä otteella ja sinulla on hyvät yhteistyö- ja tiimityöskentelytaidot.
    • Olet valmis tarkastelemaan kriittisesti nykyisiä prosesseja ja rohkea esittämään ideoita. Me S-Pankissa tuemme ideointia ja jatkuvaa oman työn kehittämistä.
    • Sinulla on päätöksenteko- ja paineensietokykyä muuttuvassa ja välillä kiireisessäkin työympäristössä.
    • Osaat suhtautua positiivisella asenteella myös rutiininomaisiin tehtäviin.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa tarpeen mukaan myös poikkeusajan jälkeenkin. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin

Lisätietoja tehtävästä antaa tiimin esimies Tiina Sundqvist torstaina 10.6. klo 11.00–12.00 ja torstaina 17.6. klo 14.00–15.00. Tavoitat Tiinan numerosta 010 768 1990.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 11.7.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Lähetämme haastattelukutsuja vasta hakuajan päätyttyä. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä teetämme sinusta turvallisuusselvityksen.