Työpaikkailmoitus: Palvelu-/pankkineuvoja, Helsinki ja Kajaani

13.9.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme olla asiakkaillemme reilu kumppani, jonka kanssa raha-asioiden hoito on helppoa ja mutkatonta. Meillä ei työpaikalla turhia jäykistellä ja hommia tehdään hyvällä fiiliksellä. Isossa talossa on mahdollisuuksia myös saada vaihtelua työtehtäviin sekä kokeilla ja oppia uutta.

Haemme palvelu- ja pankkineuvojia vakituisiin työsuhteisiin asiakaspalvelukeskuksiimme Helsinkiin ja Kajaaniin.

”Monipuolinen, mahdollistava ja mukava työpaikka. Teemme töitä yhteisten tavoitteiden eteen rennossa työilmapiirissä. Parasta on saada asiakkaalle fiilis, että hän sai pankilta vielä vähän enemmän kuin odotti”, palveluneuvoja Anni S-Pankista toteaa.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Palveluneuvojana pääset palvelemaan asiakkaitamme monipuolisesti päivittäisissä pankki- ja asiakasomistajuusasioissa.
    • Pankkineuvojana palvelet asiakkaitamme syventyen sijoittamisen ja rahoittamisen asioihin.
    • Etsit asiakkaillemme heidän tilanteisiinsa parhaiten sopivia ratkaisuja.
    • Työ pitää sisällään monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä ja asiakaslähtöistä myyntityötä sekä puhelimitse että sähköisissä palvelukanavissamme.
    • Tehtävä on kokoaikainen ja työvuorot ajoittuvat maanantaista lauantaihin asiakaspalvelun aukioloaikojen (arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 8–17) puitteissa.
    • Palveluneuvojan palkkaus määräytyy kaupan alan työehtosopimuksen C2-vaativuusluokan mukaisesti ja pankkineuvojan palkkaus rahoitusalan työehtosopimuksen 4.2-vaativuusluokan mukaisesti. Osaamisesi ja aiempi työkokemuksesi huomioidaan lopullista palkkatasoa määriteltäessä.
    • Kannustamme jatkuvaan osaamisen kehittämiseen ja tarjoamme monipuoliset kasvu- ja etenemismahdollisuudet niin S-Pankin kuin koko S-ryhmän sisällä.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on hyvät asiakaspalvelu- ja viestintätaidot.
    • Olet asenteeltasi asiakaslähtöinen ja positiivinen.
    • Innostut asiakkaidemme monipuolisten kysymysten ja erilaisten tilanteiden ratkomisesta sekä viihdyt myös rutiininomaisten tehtävien parissa. Olet innokas oppimaan uutta.
    • Sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä tai työtä vastaava koulutus.
    • Pankkineuvojan tehtävään edellytämme kokemusta finanssialan tehtävistä sekä suoritettua tai valmiutta suorittaa APV1-tutkinto.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävistä antaa HR-asiantuntija Eini Järvi maanantaina 20.9.2021 kello 14.00–16.00 ja perjantaina 24.9.2021 kello 14.00–15.00. Tavoitat Einin numerosta 050 331 4029.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 27.9.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja kutsumme sopivat hakijat videohaastatteluun. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.