Työpaikkailmoitus: Markkinointisuunnittelija, Helsinki

16.6.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi pankilta odottaakaan. Haluamme haastaa finanssialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia olla mukana kehittämässä ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme Markkinointisuunnittelijaa vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuudet ja markkinointi -tiimiin Helsinkiin. Tehtävässä pääset toimimaan laina- ja korttituotteista vastaavan markkinointipäällikön tiiviinä työparina ja vastaamaan monipuolisesti erilaisten digi- ja printtimateriaalien tuotantojen koordinoinnista sekä sisällöntuotannosta eri kanaviin. Lisäksi vastaat S-Pankin uutiskirjeiden kokonaisuudesta.

Jos pidät vauhdikkaista ja vaihtelevista työpäivistä, joissa pääset käyttämään niin luovuutta kuin analyyttisia taitoja, tule minulle työkaveriksi. S-Pankissa sinulla on mahdollisuus kehittää markkinoinnin osaamistasi todella laaja-alaisesti. Työympäristönä S-Pankki on rento, innostava ja täynnä mukavia huippuammattilaisia, joilta opin itsekin jotain uutta lähes joka päivä”, kertoo markkinointipäällikkö Karolina Nurmio S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme?

• Tehtävässäsi vastaat markkinoinnin materiaalien tuotannon ja jakelun koordinoinnista niin digitaalisissa kanavissa, suoramarkkinoinnissa kuin palvelupisteissä.
    • Vastaat myös S-Pankin uutiskirjeiden kokonaisuudesta, kehittämisestä, käytännön koordinoinnista sekä tulosten seurannasta.
    • Osana tiimiä pääset osallistumaan sekä markkinoinnin että asiakkuuksien hoidon myyntiä tukevien toimenpiteiden suunnitteluun, toteutukseen ja seurantaan.
    • Osallistut pieniin taittotöihin sekä sisällöntuotantoon eri kanavissa tuottamalla sujuvaa tekstiä.
    • Työskentelemme yhdessä vahvalla yhteishengellä ja ketterän kehityksen mallilla virtuaalitiimissä, jossa työkavereinasi on markkinoinnin, digimyynnin ja viestinnän ammattilaisia, sisällöntuottajia ja analyytikkoja.

Mitä odotamme sinulta?

• Odotamme sinulta kokemusta markkinoinnin vastaavista tehtävistä muutaman vuoden ajalta.
    • Tunnet hyvin markkinointiviestinnän keinot eri kohderyhmille.
    • Tuotat ketterästi tuloksekasta ja toimivaa sisältöä eri kanaviin.
    • Osaat hyödyntää dataa tukemaan toimenpiteiden suunnittelua ja pystyt seuraamaan tuloksia.
    • Teet sujuvasti yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa.
    • Sisällöntuotantojärjestelmien käyttö on sinulle tuttua ja olet käyttänyt aiemmissa tehtävissäsi jotakin julkaisujärjestelmää ja markkinoinnin automaatiojärjestelmää.
    • Olet oma-aloitteinen, tarkka sekä nautit tiivistahtisesta ja kannustavasta työilmapiiristä tiimimme jäsenenä.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa tarpeen mukaan myös poikkeusajan jälkeenkin. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja Saija Lindfors 2.7.2021 klo 10–11. Tavoitat Saijan numerosta 040 7053447. Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 9.8.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.