Työpaikkailmoitus: Luottoasiantuntija, Rahoittamisen palveluiden Luottopäätökset, Helsinki

24.11.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme luottoasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Rahoittamisen palveluiden Luottopäätökset -tiimiin Helsinkiin.

”Työmme henkilöasiakkaiden luotonmyönnössä on vaihtelevaa ja vauhdikasta sekä mahdollistaa jokapäiväisen oppimisen ja tilaisuuden kehittää ammattitaitoaan. Asiat rullaavat niin ammattitaitoisessa, ahkerassa, avoimessa ja huumorintajuisessa tiimissämme kuin myös vahvassa yhteistyössä muiden S-Pankkilaisten kanssa”, kertovat Ulla ja Anna S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Yhdessä ammattitaitoisten kollegoidesi kanssa vastaat S-Pankin vakuudellisten ja vakuudettomien lainojen luottopäätöksistä.
  • Tehtävässäsi tuet asiakasrajapinnassa työskenteleviä S-Pankkiirejamme auttaen heitä onnistumaan omassa työnkuvassaan.
  • Työskentelemme ketterässä organisaatiossa, jossa pääset toimimaan ja kehittämään osaamistasi moniammatillisessa ja innostavassa työyhteisössä.

Mitä toivomme sinulta?

• Sinulla on aikaisempaa kokemusta vakuudellisten luottojen neuvottelemisesta tai päätöksen teosta.
  • Kykenet itsenäiseen työskentelyyn sekä hahmottamaan laajoja kokonaisuuksia.
  • Olet työotteeltasi aktiivinen ja oma-aloitteinen.
  • Kykenet kommunikoimaan sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Olet asenteeltasi ratkaisukeskeinen, asiakaslähtöinen ja innostunut.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa luottopäällikkö Ulla Tervonen 3.12.2021 kello 12.00–14.00. Tavoitat Ullan numerosta 050 407 2911. Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 13.12.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-Ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.