Työpaikkailmoitus: Järjestelmäasiantuntija, Helsinki

12.1.2021

­­Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme järjestelmäasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen IT / Tiedolla johtamisen palvelut -tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Kehität Varallisuudenhoidon raportointijärjestelmiä kokonaisvaltaisesti.
    • Tärkeimpiä tehtäviäsi ovat uusien ETL-kokonaisuuksien rakentaminen tilanteeseen sopivalla teknologialla.
    • Sovellat sekä SAS:n että Microsoftin raportointiteknologioita.
    • Tuet Varallisuudenhoidon Middle Officea raportointijärjestelmien kehityksessä.

Mitä odotamme sinulta?

• Osaamista SQL-kielestä.
    • Vahvaa osaamista joko SAS:n tai Microsoftin raportointi / ETL-teknologioista.
    • Ratkaisukeskeistä asennetta.
    • Kykyä kommunikoida sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
    • Oma-aloitteisuutta ja rohkeutta esittää uusia näkökulmia.

S-Pankki on jo kahdeksan kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, ja siksi meillä voi tehdä tarpeen mukaan vaikkapa etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-päällikkö Marko Pihlajamäki 18.1.2021 klo 12–13 ja 22.1.2021 klo 10–11, Tavoitat Markon puhelimitse numerosta 050 440 0315 tai sähköpostilla marko.pihlajamaki@s-pankki.fi.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 24.1.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä sinusta teetetään turvallisuusselvitys.