Työpaikkailmoitus: Fraud-kehityspäällikkö, Helsinki

24.6.2021

Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme Fraud-kehityspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen Asiakashallinta ja sääntely -tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme?

• Tehtävässäsi vastaat S-Pankki-konsernin väärinkäytöksiin liittyvien riskienhallintaprosessien kehittämisestä.
    • Työssäsi keskeistä on väärinkäytösuhkien tunnistaminen ja niihin liittyvien hallintakeinojen määrittely yhteistyössä liike- ja tukitoimintojen kanssa.
    • Toteutat ja käyttöönotat väärinkäytösriskien valvontaa ja seurantaa huomioiden toiminnan tehokkuuden, kustannukset ja riskit.
    • Seuraat ja raportoit väärinkäytösriskeihin liittyviä trendejä, sääntelyvelvoitteita sekä väärinkäytösten takia syntyneitä tappioita.
    • Työskentelemme ketterässä organisaatiossa, jossa tulet toimimaan oman vastuualueesi Product Ownerina.
    • Teemme työtä yhdessä, joten pääset tekemään vahvaa yhteistyötä S-Pankin IT:n ja ulkoisten palveluntarjoajien kanssa sekä osallistumaan myös sidosryhmäyhteistyöhön.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on aikaisempaa kokemusta maksuliikenne- ja tiliväärinkäytöksien estämisestä sekä ymmärrys teknologian mahdollisuuksista väärinkäytösten estämisessä.
    • Sinulla on luova, väärinkäytösten tunnistamisesta ja tutkimisesta kiinnostunut luonne unohtamatta eettistä toimintatapaa.
    • Kykenet työskentelemään suunnitelmallisesti, itsenäisesti ja ketterästi niin oman tiimisi kuin kaikkien sidosryhmiesi kanssa.
    • Ketterässä ja kannustavassa työyhteisössämme pääset käyttämään vahvoja vuorovaikutustaitojasi sekä ilmaisemaan itseäsi sujuvasti niin suullisesti kuin kirjallisesti.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa tarpeen mukaan myös poikkeusajan jälkeenkin. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Johtaja Henna Koski ti 3.8.2021 kello 14.00–16.00. Tavoitat Hennan numerosta 050 402 4027. Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 16.8.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä teetämme sinusta turvallisuusselvityksen.