Työpaikkailmoitus: Digitaalisen viestinnän asiantuntija, Helsinki

11.6.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme digitaalisen viestinnän asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Viestintä-tiimiin Helsinkiin.

“S-Pankissa annetaan tilaa luoville ideoille ja toteutuksille. Samaan aikaan työnsä voi kokea hyvin merkitykselliseksi pankissa, jonka suomalaiset ovat valinneet Suomen vastuullisimmaksi. Meillä on koossa upea ja ammattitaitoinen viestintätiimi, joka auttaa sinua onnistumaan”, kertoo digitaalisen viestinnän päällikkö Martti Lindholm S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme?

• Tärkein työtehtäväsi on toteuttaa digitaalisia sisältöjä asiantuntijoidemme käyttöön ulkoisiin kanaviimme. Nämä sisällöt tukevat liiketoimintamme kehitystä sekä tekevät asiantuntijoidemme osaamisesta entistä näkyvämpää.
    • Tyypillisenä työpäivänä kirjoitat ajankohtaisia tekstejä sekä kuvaat ja editoit videoita ja valokuvia. Tunnet digitaalisen viestinnän kanavat, kuten verkkosivut, sosiaalisen median alustat ja uutiskirjeet.
    • Vastuullasi on etenkin Varallisuudenhoitoliiketoiminnan ulkoisen viestinnän tuottaminen, jota kehität yhteistyössä liiketoiminnan edustajien ja muun Viestintä-tiimin kanssa.
    • Työskentelet kuusihenkisessä Viestintä-tiimissä, joka on osa Asiakkuudet, markkinointi, viestintä ja digimyynti -yksikköä.

Mitä odotamme sinulta?

• Olet ripeäotteinen digitaalisen viestinnän ammattilainen, joka on kiinnostunut sijoittamisesta.
    • Asenteeltasi olet energinen, oma-aloitteinen ja helposti lähestyttävä. Saat asioita aikaiseksi.
    • Kamera pysyy kädessäsi ja hallitset Adobe Creative Cloud -ympäristön sovellukset ja etenkin Premiere Pro, After Effects sekä Photoshop ovat sinulle tuttuja.
    • Kirjoitat sujuvaa ja virheetöntä suomea ja hallitset hyvin englannin kielen. Ruotsin kielen taito on eduksi.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa tarpeen mukaan myös poikkeusajan jälkeenkin. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Communications Aleksi Moisio 22.7. klo 12–17 ja 23.7. 12–17. Tavoitat Aleksin numerosta 040 840 4994.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi ja linkit mahdollisiin työnäytteisiin 1.8.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.