Työpaikkailmoitus: Digitaalinen markkinointisuunnittelija, Helsinki

8.10.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme digitaalisen markkinoinnin suunnittelijaa vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuudet ja markkinointi -tiimiin Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Tavoitteenasi on tuottaa asiakaskokemusta parantavaa ja tehokasta digitaalista markkinointia.
  • Osallistut tiiviisti digitaalisen markkinoinnin sekä asiakkuuksien hoidon suunnitteluun ja toteutukseen.
  • Tunnetmonikanavaisen markkinoinnin keinovalikoimaa, ymmärrät kohderyhmiä ja asiakastarpeita sekä osaat hyödyntää myös markkinoinnin automaation tarjoamia työkaluja asiakkuusmarkkinoinnissa.
  • Yhteistyössä sisältövastaavien, kehitystiimin ja liiketoimintojen kanssa tunnistat kehityskohteita ja uusia mahdollisuuksia erityisesti digikanavissa.
  • Pääset työskentelemään ketterän kehityksen mallilla virtuaalitiimissä, jossa työkavereinasi on markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia, sisällöntuottajia, analyytikkoja, käyttöliittymäsuunnittelijoita ja kehittäjiä.

Mitä toivomme sinulta?

• Odotamme kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä digitaalisen markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa.
  • Tunnet hyvin markkinointiviestinnän keinot eri kohderyhmille.
  • Tuotat ketterästi tuloksekasta ja kokeilevaa sisältöä.
  • Sinulla on näyttöä digitaalisen myynnin kasvattamisesta jaymmärrät konversio-optimoinnin toimintaperiaatteen
  • Osaat hyödyntää digitaalista dataa kuten verkkoanalytiikkaa.
  • Teet sujuvasti yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi meillä voi tehdä etätöitä myös poikkeusajan jälkeen. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja Saija Lindfors 22.10.2021 kello 14.00–15.00. Tavoitat Saijan numerosta 040 705 3447. Lue meistä lisää.

Lähetä hakemuksesi 31.10.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemukset hakuajan päätyttyä ja lähetämme jatkoon valituille videohaastattelun, jolla prosessi alkaa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.