Työpaikkailmoitus: Back Office -työntekijä, Helsinki

8.4.2021

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme olla asiakkaillemme reilu kumppani, jonka kanssa raha-asioiden hoito on helppoa ja mutkatonta. Meillä ei työpaikalla turhia jäykistellä ja hommia tehdään hyvällä fiiliksellä. Isossa talossa on mahdollisuuksia myös saada vaihtelua työtehtäviin sekä kokeilla ja oppia uutta.

Haemme Back Office -työntekijää määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2021 saakka yritysliiketoimintaan Ässäkeskukseen Vallilaan.

Millaista työtä tarjoamme?

• Tehtävänäsi on yritysasiakkaan tuntemistietojen keräämiseen ja päivittämiseen liittyvät tehtävät.
    • Pääset tekemään monipuolista asiakaspalvelutyötä, kun kohtaat asiakkaita monikanavaisesti puhelimitse, sähköpostilla sekä verkkopankin kautta.
    • Tarjoat tukea liiketoiminnan asiantuntijoille auttamalla tukitehtävissä sekä yhteydenpidossa asiakkaisiin.
    • Työskentelet pääosin toimistolla, mutta osittainen etätyö on mahdollista.
    • Tehtävässä pääset laajentamaan osaamistasi yritysliiketoiminnasta osaavan ja kokeneen yrityspalvelutiimin kanssa.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, esimerkiksi kaupalliselta alalta.
    • Sinulla on hyvät asiakaspalvelu- ja viestintätaidot.
    • Sinulla on kyky ja halu oppia uutta ja otat nopeasti haltuun erilaiset digitaaliset järjestelmät.
    • Olet asenteeltasi asiakaslähtöinen, toimeen tarttuva ja positiivinen.
    • Hallitset Office-ohjelmat, kuten Wordin, Excelin ja PowerPointin.
    • Eduksi katsomme työkokemuksen finanssialalta.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja Mikko Harju-Autti 13.4.2021 klo 14–15.30. Tavoitat Mikon numerosta 0400 367265.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 25.4.2021 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.