Työpaikkailmoitus: Varallisuudenhoidon lakimies, Helsinki

14.10.2020

­­Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme kahta lakimiestä, vakituiseen työsuhteeseen Varallisuudenhoidon Lakiasiat-tiimiin Helsinkiin. Voit olla urasi alussa tai sinulla voi olla laaja kokemus varallisuudenhoidon lakimiehen tehtävistä.

Millaista työtä tarjoamme?

• Tarjoamme monipuolisia ja haastavia finanssialan tehtäviä, joissa pääset vaikuttamaan laajasti koko konsernin liiketoimintaan.
    • Voit laajentaa osaamistasi ja kehittyä varallisuudenhoidon juridiikan ammattilaiseksi tiimin tukemana. Järjestämme työtehtävät tiimissä liiketoimintaa tukevalla tavalla.
    • Pystyt vaikuttamaan myös toimenkuvaasi riippuen taustastasi painottuen joko sijoituspalvelujen tarjoamiseen tai rahastoihin liittyviin tehtäviin.
    • Tarjoamme innostavan ja yhteistyötä korostavan työympäristön.

Mitä odotamme sinulta?

• Sinulla on oikeustieteellinen korkeakoulututkinto ja vähintään muutaman vuoden käytännön kokemus haastavien juridisten tehtävien hoitamisesta tai muutaman vuoden työkokemus finanssialalta.
    • Odotamme senior-tason lakimieheltä sijoituspalvelujen tarjoamista ja rahastoja (sijoitus- ja vaihtoehtorahastot) koskevan sääntelyn osaamista.
    • Kehität palveluita, tuotteita ja prosesseja ketterästi kaikissa palvelukanavissa läheisessä yhteistyössä liiketoimintojen kanssa.
    • Osallistut erilaisiin neuvotteluihin, laadit sopimuksia, ehtoja ja tuotekuvauksia sekä tuot esiin ideasi toiminnan parantamiseksi. Aktiivisena ja innovatiivisena erityisosaajana vastuullesi kuuluu erityisesti sijoituspalveluiden tarjoamiseen liittyviä kysymyksiä, mutta myös rahastoihin liittyviä kysymyksiä.
    • Etsit aktiivisesti kestäviä ratkaisuja, toimit innostavasti työyhteisössä ja olet valmis jakamaan osaamistasi sekä auttamaan muita. Löydät laajasta kokonaisuudesta olennaiset asiat ja osaat viestiä selkeästi.
    • Pääasiallinen työskentelykielesi on suomi, mutta sopimuksien neuvotteleminen ja laatiminen edellyttää ammattimaista englannin osaamista.

S-Pankki on jo kahdeksan kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, ja siksi meillä voi tehdä tarpeen mukaan vaikkapa etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Legal, Wealth Management Marko Hovi 22.10.2020 klo 13–15 ja 29.10.2020 klo 13–15. Markon tavoitat numerosta 040 838 1012.

Lue S-Pankista työnantajana

Lähetä hakemuksesi 1.11.2020 mennessä oheisella hakulomakkeella (S-ryhmän avoimet työpaikat). Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä sinusta teetetään turvallisuusselvitys.